Nogle med forstand på Facebook grupper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.487 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Jeg har oprettet en Facebook gruppe til min mødregruppe, og nu vil jeg gerne oprette et album, så jeg kan lægge billederne fra fastelavn ind.. Men hvordan hulen gør jeg det!?!?!?!?

Kan det være rigtigt at jeg kun kan lægge ét billede ind af gangen, på væggen!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

matryoshka

Tilmeldt skriver:

Jeg har oprettet en Facebook gruppe til min mødregruppe, og nu vil jeg gerne oprette et album, så jeg kan lægge billederne fra fastelavn ind.. Men hvordan hulen gør jeg det!?!?!?!?

Kan det være rigtigt at jeg kun kan lægge ét billede ind af gangen, på væggen!?!?

Stine og Lisa.

Find "Billeder" inde på gruppens væg. Tryk på det og så på Tilføj gruppebilleder.

Anmeld

8. marts 2011

MajaPiraya skriver:

Find "Billeder" inde på gruppens væg. Tryk på det og så på Tilføj gruppebilleder.

Når ejg går ind i gruppen, så ser skærmbilledet sådan ud:

Hvis jeg trykker på 'billeder' imellem 'Link' og 'video' så kan jeg kun lægge billeder ind på væggen!?!

Er det fordi jeg er administrator mon!?!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Ihh! Hader de nye grupper  Jeg har lige "leget" lidt med det og det ser ud til, at man kun kan ligge billeder ind på væggen - som du har haft gjort. 

Når jeg lagde et billede ind, må jeg ind på det sidste nye billede - og så kan man bladre i dem derfra 

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

Tilmeldt skriver:

Det burde det ikke være...

Nå, jeg fik ikke citeret dig lige før, så nu gjorde jeg det 

Anmeld

8. marts 2011

matryoshka

Tilmeldt skriver:

Når ejg går ind i gruppen, så ser skærmbilledet sådan ud:

Hvis jeg trykker på 'billeder' imellem 'Link' og 'video' så kan jeg kun lægge billeder ind på væggen!?!

Stine og Lisa.

Hmm, jeg ved ikke hvorfor det ikke fungerer for dig. Det ser lige sådan ud i en af mine grupper, hvor jeg også er administrator.. Og jeg kan godt lave album og oplaode en masse billeder. Så jeg ved det ikke..

Anmeld

8. marts 2011

wamse

Jeg har samme problem som dig. Jeg har oprettet en gruppe til liniefaget, hvor vi skulle lægge en masse billeder ind, men kan også kun lægge et billede af gange ind 

Anmeld

8. marts 2011

wamse skriver:

Jeg har samme problem som dig. Jeg har oprettet en gruppe til liniefaget, hvor vi skulle lægge en masse billeder ind, men kan også kun lægge et billede af gange ind 

Ej,der er sguda ondssvagt, hvis det er sådan det fungere!?!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.