hvis graviditet ikke er en sygdom.. ( dårlig joke )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Anette&Sophia

Hvad kalder man så hovedpine, kvalme og øget tissetræng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Silas&Mille

Hehe... det er faktisk et godt spørgsmål 

som jeg desværre ikke lige kan svare på

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

Glæder ved at være gravid...

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

anetteb skriver:

Væskemangel,ubalanche i kroppen og blærebetændelse?

Anmeld

8. marts 2011

Anette&Sophia

Shibby skriver:

Væskemangel,ubalanche i kroppen og blærebetændelse?

hahaha. du siger noget - men alligevel? alle siger at graviditet ikke er en sygdom, men den hovedpine, mavesmerter og kvalme jeg har lige, skulle man tro var influenza

Anmeld

8. marts 2011

Alberts/

graviditet er ikke en sygdom men et handicap til tider (;

i min gravidtet kunne jeg ikke gå i butikker uden at kaste op, men hvis jeg gik der hjemme kastet jeg ikke op

mit halebens brud gik op, så kunne næsten ikke rejse mig sidde eller ligge, oven i en ordenlig kraftig bækkenløsning, ka sige jer at jeg følte mig handicappet, samme tid er jeg hypermobil i min hofte knæ og skulder, så fik stød konstant hvis jeg sad i bil pga det hele kørte op af hinanden(;

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

Den der fandt på citatet med at graviditet ikke er en sygdom kan sgu kun have været en mand eller en kvinde uden gener under graviditeten overhovedet

Anmeld

8. marts 2011

Bondepigen

Shibby skriver:

Den der fandt på citatet med at graviditet ikke er en sygdom kan sgu kun have været en mand eller en kvinde uden gener under graviditeten overhovedet

nemlig.

Jeg er bare så træt af kommentaren. Oftest kommer den fra mænd, som ikke ved en skid om noget som helst og som er SÅ ynkelige når de er syge.... Eller fra kvinder uden gener, som du selv siger...!

Jeg synes i hvert fald ikke graviditet er en dans på roser, men til tider er det da skønt, som når jeg mærker den bette sparke eller de få gange jeg har det godt i kroppen...hvilket er sjældent!

Nej graviditet er ikke en sygdom, men Det kan skisme godt føles sådan...

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

Tja jeg ved det nu heller ikke. har det også som om jeg er syg, dog er det blevet bedre efter jeg har fået piller mod kvalme og opkast.

Anmeld

8. marts 2011

Chraz

Jeg kan dælme også blive lidt irriteret over sådan en kommentar. Især fordi jeg i denne graviditet indtil videre har tabt mig 7kg fordi jeg har så meget kvalme og ikke rigtig kan spise noget. Men jeg synes faktisk også det er imponerende tit man får smidt den i hovedet. Men ja, man kan vel ikke rigtig gøre andet end at grine lidt sarkastisk af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.