Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
madkulør
Hi hi, der er masser af mellemrum her Jeg ved ikke om madkulør er til at få af igen, men det er da billigt. Men måske det farver lige rigeligt ind i huden, så det bliver der... Men så har du jo taget forskud på sommerens gyldne farve
R&N skriver: Jeg være til fastelavn? Det ska være billigt og nemt.. Har overvejet neger... Men hvordan farver jeg mig selv nemmest? Beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min Tlf
Jeg være til fastelavn? Det ska være billigt og nemt.. Har overvejet neger... Men hvordan farver jeg mig selv nemmest? Beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min Tlf
Ring til Sidney Lee, og spørg ham til råds!! Ej, men øh .. Jeg tænker - Hvad med pirat?Har du ikke et par gamle shorts du kan klippe lidt i, og en gammel t-shirt, og så sådan et tørklæde på hovedet? Grr
En mime!
Det er super nemt og der er ikke så mange som er det. Du skal bare have hvid ansigtsmaling og en eyeliner eller bare sort ansigtsmaling. En sribet bluse og et par sorte bukser/nederdel. Og måske en hat og et lille rødt tørreklæde. Men det er ikke nødvendigt med hat.. Jeg satte håret op i en stram tot øverst på hovedet.
jeg var i zoo den anden dag og der så jeg godt nok et barn men de have taget en kæmpe ballon og klisteret den til med papmance derefter havde de lavet et hul til hovede, arme og krop og malet den orange med mund og øjne også var man et græskar lygte :-)
suåer nemt og smart
Hvad med en klase vindruer...
Du tager en masse grønne ballloner puster dem op i forskellig størrelse og så tager du noget tøj og syger ballonerne på flest i toppen og en enkelt i bund.. så laver du en lille grøn hat og vups, så er du en klase vindruer..
Englebassen82 skriver: Hvad med en klase vindruer... Du tager en masse grønne ballloner puster dem op i forskellig størrelse og så tager du noget tøj og syger ballonerne på flest i toppen og en enkelt i bund.. så laver du en lille grøn hat og vups, så er du en klase vindruer..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128