Hjæææælp!! Hva pokker ska...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.826 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Halbschön

Jeg være til fastelavn? Det ska være billigt og nemt.. Har overvejet neger... Men hvordan farver jeg mig selv nemmest? Beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min Tlf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Jose og emils mor

madkulør

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Hi hi, der er masser af mellemrum her Jeg ved ikke om madkulør er til at få af igen, men det er da billigt. Men måske det farver lige rigeligt ind i huden, så det bliver der... Men så har du jo taget forskud på sommerens gyldne farve

Anmeld

8. marts 2011

Sees

R&N skriver:

Jeg være til fastelavn? Det ska være billigt og nemt.. Har overvejet neger... Men hvordan farver jeg mig selv nemmest? Beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min Tlf

Ring til Sidney Lee, og spørg ham til råds!!

Ej, men øh .. Jeg tænker - Hvad med pirat?
Har du ikke et par gamle shorts du kan klippe lidt i, og en gammel t-shirt, og så sådan et tørklæde på hovedet? Grr

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

Hehe fantastisk, min Tlf viser bare ikke mellemrumHar hørt at madkulør stivner helt vildt, så det revner og får fat i hårene... Av av

Anmeld

8. marts 2011

matryoshka

R&N skriver:

En mime!

Det er super nemt og der er ikke så mange som er det. Du skal bare have hvid ansigtsmaling og en eyeliner eller bare sort ansigtsmaling. En sribet bluse og et par sorte bukser/nederdel. Og måske en hat og et lille rødt tørreklæde. Men det er ikke nødvendigt med hat.. Jeg satte håret op i en stram tot øverst på hovedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

Flere forslag?

Anmeld

8. marts 2011

muzen

jeg var i zoo den anden dag og der så jeg godt nok et barn men de have taget en kæmpe ballon og klisteret den til med papmance derefter havde de lavet et hul til hovede, arme og krop og malet den orange med mund og øjne også var man et græskar lygte :-)

suåer nemt og smart

Anmeld

8. marts 2011

Englebassen82

Hvad med en klase vindruer...

Du tager en masse grønne ballloner puster dem op i forskellig størrelse og så tager du noget tøj og syger ballonerne på flest i toppen og en enkelt i bund.. så laver du en lille grøn hat og vups, så er du en klase vindruer..

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

Englebassen82 skriver:

Hvad med en klase vindruer...

Du tager en masse grønne ballloner puster dem op i forskellig størrelse og så tager du noget tøj og syger ballonerne på flest i toppen og en enkelt i bund.. så laver du en lille grøn hat og vups, så er du en klase vindruer..

Den var egentlig meget god men noget siger mig at ballonerne blir let offer i løbet af aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.