Jeg sidder her og tuder igen igen.
Vi har jo fået en anden sals lejlighed i Skanderborg.
Men da vores tre misser er udekatte kan vi jo ikke tage dem med. Eller hvad?
Den ene (sort) skal vi helt sikkert ikke have med, for han vil ikke kunne klare den lange tur. Han vil bare gå helt i panik. Så han skal have et nyt hjem, men kan det ikke lade sig gøre skal han desværre aflives. Han elsker at nusse med mig eller kæresten, men han er bange for alle andre mennersker. Dog har han vist interesse for en af kærestens kollegaer, så han skal have ham i den kommende weekend for at se hvordan det går.
for at det går så godt at han skal bor der. Ellers er det desværre til dyrlægen, for vil ikke sætte ham igennem alt for meget stress når jeg ved hvordan han er.
Den anden (grå) har vi sat til salg og håber at finde et godt hjem til ham her oppe. Finder vi ikke et nyt hjem til ham kan han komme med os til Danmark, for han er lige så glad for at være inde og kan sagtens nøjes med en tur på altanen for at få lidt frisk luft. Typisk er han udenfor 15-30 minutter og kommer så ind og går i kattebakken 
Den tredje (rød) er så ham der giver mig rigtig store problemer lige nu. Går faktisk og venter på at han bliver hentet af sine nye ejere. Men hold k*** hvor er det bare hårdt. Han har miavet siden kl. 6:00 fordi han gerne vil ud, men lukker jeg ham ud ser vi ham først igen i aften, så det går jo ikke når han skal hentes her i løbet af formiddagen. Det er så ubeskriveligt hårdt at skulle give ham væk for han er bare min 'lille' tigermis. Han er bare skøn.
Egentligt er jeg 100% afklaret med at vi ikke kan tage ham med til når nu vi skal bo på anden sal, for så kan han jo ikke være udekat, eller kan han?
Hvad mener du/I, kan man have en udekat når man bor på anden sal?
Elsker simpelthen mine misser så meget.
Anmeld