Politiske kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Stumpen

Jeg går ellers ikke vildt meget op i politik eller skriver i diverse debatter... og selvom jeg ikke selv står inde for regeringens politik, så synes jeg efterhånden det er ved at tage overhånd med den heksejagt mod de kvindelige ministre fra journalisternes side... Først Helle T, så Lene Espersen, så Henriette Kjær og nu Birthe R..... Den eneste der formåede at klare skærerne var Helle T..

At Bertel H står og gør sig selv til grin på landsdækkene tv, det får lige et par overskrifter og debatter hist og her om hvilket teaterstykke han skulle ind og se.... Men hvor mange mistede ikke lige respekten for ham ved det interview??

hvad siger I til det?? Er det fair eller lugter det ikke lidt?? Er det kun de kvindelige der træder i spinaten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Manakauapo

Det er selvfølgelig ikke kun kvinder, der træder i spinaten. Tror det er mere tilfældigt, at det bare er dem, der er blevet hevet frem.

Angående Bertel Haarder er jeg egentlig (undskyld udtrykket) skide ligeglad med hvad han har gjort! Alle mennesker kan have en dårlig, og at han så er blevet filmet imes er da ubeklageligt. Men helt ærligt! Jeg syntes nærmere det var DR, der skulle have røde ører i forhold til den sag! At man filmer noget, som hovedpersonen ikke ved, der bliver filmet, for bagefter at lægge det ud på nettet! Det syntes jeg virkelig er forkasteligt!

Men altså jeg syntes i den grad, at det nærmest er pressen der dikterer hvem der er inde og hvem der ude! Lene Espersen og Henriette Kjær var endnu ikke gået af, hvis ikke det var for pressen, der nærmest stod ordret på at de skulle gå af. Jeg husker avisoverskrifter som: "Gå af Lene!" og "Gå af Henriette". Helt seriøst syntes jeg bare de skulle blande sig fuldstændig udenom! Hvis der er nogen, der skal bestemme om de skal gå af, så er det nok vores statsminister.

Anmeld

11. marts 2011

Mi

Jeg oplever at medierne kører nogle af disse sager så stort op, at det kommer til at fylde mere end nødvendigt, og derfor må disse ministre gå. Nogle gange er det berettiget, nogle gange er det ikke. Siden TV2NEWS kom, skal der jo leveres nyheder døgnet rundt i lille Danmark, og så er det at journalisterne går helt i selvsving over selv små ting. Det er usmageligt, for politikerne har vel også lov til at være mennesker som fejler?

At det har været kvinder vælger jeg at tro er tilfældigt. Når bertil Harder ikke bliver angrebet hårdere tror jeg ikke er fordi han er mand, men fordi han har været i politik altid.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.