Please lad der være liv! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

MaybeBaby

Skal til NF om ca. 1½ time. Er sindsygt nervøs og glæder mig på samme tid. Håber sådan at de kan scanne igennem sommerfugle!  Ville ikke så meget med dette indlæg, men bare få noget af nervøsiteten væk...

Please, lad baby have det godt!

/Mette - der håber baby ligger pænt, så der kan komme et billede med hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

kiwifrugten

Jeg krydser fingre for alt ser fint ud :-)

Kan huske jeg selv var skide nervøs men hvis alt er fint som vi håber så blir det en helt fantastisk dag for dig :-D

Knuz og kram herfra

Anmeld

8. marts 2011

MaybeBaby

kiwifrugten skriver:

Jeg krydser fingre for alt ser fint ud :-)

Kan huske jeg selv var skide nervøs men hvis alt er fint som vi håber så blir det en helt fantastisk dag for dig :-D

Knuz og kram herfra

Håber bestemt du har ret. Og har taget vandfast mascara på, så jeg kan græde af lettelse og lykke

Anmeld

8. marts 2011

kiwifrugten

MaybeBaby skriver:

Håber bestemt du har ret. Og har taget vandfast mascara på, så jeg kan græde af lettelse og lykke

Haha meget god ide ;-) Det glemte jeg så det sve da det kom i øjnene hehe ;-)

Uha det blir helt fantastisk. Det første billede af lille bebs

Anmeld

8. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg havde det på præcis samme måde som dig!! Alt er fint kan du tro Han hoppede rundt derinde så jordemoderen næsten ikk kunne ta' et billede af ham  Så vær' du bare ganske rolig og huske at opdatere os når du kommer hjem

Anmeld

8. marts 2011

Ciss

8. marts 2011

MamaLook

MaybeBaby skriver:

Skal til NF om ca. 1½ time. Er sindsygt nervøs og glæder mig på samme tid. Håber sådan at de kan scanne igennem sommerfugle!  Ville ikke så meget med dette indlæg, men bare få noget af nervøsiteten væk...

Please, lad baby have det godt!

/Mette - der håber baby ligger pænt, så der kan komme et billede med hjem

Ihh hvor er det stort! Jeg kan tydeligt huske den følelse, jeg selv havde, da vi skulle til NF - nok præcis ligesom din.

Hvor er det (vid)underligt, at jeg ligenu sidder med min dreng på snart 2 måneder.

Lægger du ikke et billede ind af spunken, når du kommer hjem? (eller når du får tid)

- Og kæmpe tillykke med spunken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.