Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
genialt. men hvad sagde den store pige til det ? kun hun se det sjove i det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Taaark Ja det betyder bare så meget at man kan grine sammen og ikke tage sig selv så højtidelig hele tiden
Taaark Ja det betyder bare så meget at man kan grine sammen og ikke tage sig selv så højtidelig hele tiden
Helt enig. Selvironi er en gave ind imellem
Laulund87 skriver: Hahaha! Det er VIRKELIG god humor det der!! Og skøn lille brumbasse
Hahaha! Det er VIRKELIG god humor det der!!
Og skøn lille brumbasse
Ja han tager sig fint ud som Marge. vi var til en fest på hans arbejde sidste år hvor jeg lavede dette kostume og så var jeg jo selvfølgelig Homer og medbragte mine egne dognuts
TbCp skriver: ARHAHAHAHAHAHAHA HVOR ER HAN SJOV Fantastisk!!!! Og din lille pige ser bare rigtig kær ud!
ARHAHAHAHAHAHAHA HVOR ER HAN SJOV Fantastisk!!!!
Og din lille pige ser bare rigtig kær ud!
Diana... skriver: HAHAHAHAHAHAAHAHAHA SKØN mand du har, fantastisk altså! Og hold op hvor er din datter bare smuk KRAM Diana
HAHAHAHAHAHAAHAHAHA SKØN mand du har, fantastisk altså!
Og hold op hvor er din datter bare smuk
KRAM Diana
Tusind tak
muzen skriver: genialt. men hvad sagde den store pige til det ? kun hun se det sjove i det?
Hun synes han var total pinlig , meeeen alligevel sjov og ville gerne vise ham frem
Polkaprik skriver: Hun synes han var total pinlig , meeeen alligevel sjov og ville gerne vise ham frem
dejligt nok at det ikke var en fiasko :-D
muzen skriver: dejligt nok at det ikke var en fiasko :-D
Der kom kun gode ting ud af den tur
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !
SHIIIIIIIIIIIIT hvor grinte mig og kæresten bare meget af mrs. marge hahaha hvor moooooorsomt !!
og btw, sindsygt smuk datter du har
Maggieh skriver: HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! SHIIIIIIIIIIIIT hvor grinte mig og kæresten bare meget af mrs. marge hahaha hvor moooooorsomt !! og btw, sindsygt smuk datter du har
Tusind tak for de søde ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128