Anasmor & Dot... <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

twinboys

Jeg vil her igen og igen benytte lejligheden til at takke jer for den hjælp i giver mig... Tak er kun et fattigt ord, men jeg jeg bliver rig på at sige det, så endnu en gang tak...

Jeg nyder at hygge sammen med jer og lære af jer...

I har lært mig at lave kager, bogstaver, tal, blomster, roser, feer, frisørsager, biler m.m. Jeg er jer meget taknemlige og glæder mig hver gang til at hygge, snakke og se jer...

Så tusind gange tak...

I er de bedste kagepiger jeg kender... og dygtigste...

Waaauuuw siger jeg bare...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Dot D

Nåååååhr, hvor er du sød Majbritt.... Jeg hygger mig også helt vildt, når vi er sammen Glæder mig til mere kagehygge

Anmeld

8. marts 2011

Laila T

Vil gerne med næste gang.. Jeg kan også takke Kristina for megen hjælp, men vil gerne lære mere

Anmeld

8. marts 2011

Anasmor

twinboys skriver:

Jeg vil her igen og igen benytte lejligheden til at takke jer for den hjælp i giver mig... Tak er kun et fattigt ord, men jeg jeg bliver rig på at sige det, så endnu en gang tak...

I har lært mig at lave kager, bogstaver, tal, blomster, roser, feer, frisørsager, biler m.m. Jeg er jer meget taknemlige og glæder mig hver gang til at hygge, snakke og se jer...

Så tusind gange tak...

Majbritt

til dig

Anmeld

8. marts 2011

twinboys

Dot D skriver:

Nåååååhr, hvor er du sød Majbritt.... Jeg hygger mig også helt vildt, når vi er sammen Glæder mig til mere kagehygge

Hvad skulle jeg gøre uden dig så var jeg aldrig kommet igang...

Anmeld

8. marts 2011

twinboys

Laila T skriver:

Vil gerne med næste gang.. Jeg kan også takke Kristina for megen hjælp, men vil gerne lære mere

Smiler ja jeg hygger mig også når vi er afsted, selv om de andre er meget bedre end mig...

Anmeld

8. marts 2011

twinboys

Anasmor skriver:

til dig

Anmeld

9. marts 2011

Bom

twinboys skriver:

Hvornår skal jeg så i lærer ude ved dig Majbritt???

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

Hey kan i ikke lære mig at lave sådan nogle flotte kager?

Anmeld

9. marts 2011

A.

twinboys skriver:

Så tusind gange tak...

Majbritt

ej holder i kage tam tam uden mig!!!??+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.