Fladskærm på fod , hvor sikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

ChipChap

Står jeres fladskærm kun på fod? Eller har i sat KÆDER på så hvis fjernsynet skulle smutte nogen steder at kæderne holder det tilbage ????

Jeg synes bare det ser SÅ GRIMT ud og Kæresten bror mener at det er et "MUST" med kæder for at fjernsynet bliver hvor det skal !?!?!?!
Ttænker at det bare ikke kan være rigtig man skal komme kæder på. En fod burde kunne holde fladskærmen på plads.

PLS. Sig jeg har ret !! ?? *WISH*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Carina1977

ChipChap skriver:

Står jeres fladskærm kun på fod? Eller har i sat KÆDER på så hvis fjernsynet skulle smutte nogen steder at kæderne holder det tilbage ????

Jeg synes bare det ser SÅ GRIMT ud og Kæresten bror mener at det er et "MUST" med kæder for at fjernsynet bliver hvor det skal !?!?!?!
Ttænker at det bare ikke kan være rigtig man skal komme kæder på. En fod burde kunne holde fladskærmen på plads.

Kæder på en fladskærm....det har jeg nu aldrig hørt om før

Anmeld

8. marts 2011

ChipChap

Carina1977 skriver:

Kæder på en fladskærm....det har jeg nu aldrig hørt om før

ja man skurer åbenbart kæder bag på og så fast på tvbordet !?!

Anmeld

8. marts 2011

Musen85

vores det står nu bare på fod, og det overlever da 3 katte som går bagved det og skubber lidt til det engang i mellem

Anmeld

8. marts 2011

Majbriteriksen

Vores står bare på foden og vi har en 4 årig og en 1 årig der ikke passer på. Særligt ikke den bette, han "kommer tit til! at pille ved det. Det har aldrig været tæt på at vælte.

Anmeld

8. marts 2011

2babygirls

ChipChap skriver:

HAHAHAHAHAHA, KÆDER ?!?!?!?!?

OMG et morgengrin...

AØhhh... har du prøve at rykke i tvet mens det står på foden, for vores rykker sig sku ikke meget!!!!

Før hang det på væggen, men nu er vi flyttet et nyt sted hen og her står den på foden, og i starten kunne jeg heller ikke lide det fordi foden er ENORM... meeeen nu har jeg overtalt mine øjne til at det er okay!!!

Anmeld

8. marts 2011

<3

Vores hænger på væggen pga. sikkerheden.

Anmeld

8. marts 2011

Mary

Jeg går ud fra foden er sikker!! Men kan I ikke hænge det på væggen i stedet så? Det er da i hvert fald sikkert - og en del mere charmerende end.....kæder  

Anmeld

8. marts 2011

Mar.han

Vores det står på fod, og det stå sikkert, hverken vakelvorn eller noget. Vi har to børn som render rundt og tumler + vores kat og det har da ikke rykket sig det mindste.

Så for mig at se så er det godt nok noget overdrevet med kæder på fjernsynet..... De er jo ligsom lavet for at kunne holde til de daglige udfordriger der forkommer i et hjem....... Tror nemlig ikke en producent ville sælge mange hvis ikke det kunne stå på sin fod den det ville vælte ved den mindste lille bevægelse.

KH

Marianne

Anmeld

8. marts 2011

Zeus

Vores hænger på væggen.. Kunne aldrig drømme om at have den stående på foden, med små børn i huset.. Men vores fod er heller ikke den største

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.