momse22 skriver:
Tandpasta virker desværre ikke
og lægevagten vil ikke hjælpe... Fik at vide at det at jeg ringede egentlig bare var at spilde hans tid da der jo var andre der var rigtigt syge 

Åha kan bare mærke at jeg slet slet ikke kan holde det her ud til i morgen
Åhh din stakkel.
Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe dig.
Har i mange år lidt alverdens kvaler med mine tænder og har derfor nogle kraftige painkillers i mit skab.
Bonyl hedder de, og de sparker mås, kan jeg sige dig og virker prompte sammen med 2 pamoler eller panodil.
Dem kan man få af sin læge på recept, og er altid gode at have i huset til den slags tilfælde.
Så når nu du får fat i tandlægen, så ring også til din egen læge straks i morgen tidlig og få dem, så du kan få ro.
Man tager en om morgenen og en om aftenen, og så virker det bedst, hvis du samtidigt tager 2 pamoler eller panodiler 3 gange dagligt.
De virker optimalt efter 24 timer, men slår igennem med fred med det samme. Men skal lige understrege, at man godt kan blive lidt fnilret af dem de første par sæt man tager, indtil kroppen har vendet sig til dem, og du må ikke køre bil 
For selvom du evt kommer i behandling i morgen, så vil smerterne jo ikke forsvinde med det samme, og så er det godt, at du kan få noget ro.
Rigtig god bedring

Kærligst
Sussie
Anmeld