Fotograf tilbyder sin service.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2011

Stendahl

Hej alle kommende og aktuelle forældre her på baby.dk. Jeg er fotograf og tilbyder min service GRATIS. Alt fra transport og fotograferingen er gratis, og efterfølgende får i billederne på en cd-rom. Skal de fremkaldes, skal jeg have betaling for de udgifter der ligger i fremkaldningen. Jeg bor i Århus, men kan ikke pt. tranportere mig rundt i landet, da jeg fik konstateret en hjernetumor i sommers, og er under behandling nu. Men det har ikke taget livsmodet fra mig, og jeg er still going strong! Børnebilleder er jo det mest populære motiv og hvorfor ikke få sat de små guldklumper i en ramme, give dem til bedsteforældre, mostre, onkler og alle andre i jeres omgangskreds? Jeg er en helt rolig fyr, nede på jorden, med en eneste last, nemlig ryning. Men jeg elsker børn og hvem gør ikke det?

Håber at få nogle gode forbindelser skabt på denne platform, eller må jeg prøve lykken i himmelen.

God uge til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Frøken J.

Laver du også mavebilleder? Og har du eksempler på billeder? synes ikke lige jeg kunne finde nogen på din hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.