Hvornår går i i seng på hverdage minus fredag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

twinboys

Jeg ligger som regel i min seng mellem kl. 22 og 23... Burde gå før i seng, men om aftenen har jeg mest energi...

Har sagt til mig selv at jeg gerne skulle putte kl. 22 og gerne før, men det er så svært for mig...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi begynder at gøre os natklar kl 22, men så ligger jeg og læser til 23-tiden (hvis vi ikke lige laver noget andet ;))

(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

Jeg går i seng når jeg er færdig med alt det praktiske....men jeg sover som regel først efter 23...min luksustid er den om aftenen og jeg nyder den..(L)

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

Helst omkring kl 22....., det gør jeg faktisk også i weekenderne, med mindre vi har gæster! Vi har stadig en del natteroderi...så drømmer de, kan ikke finde sutten, har ondt i tænderne osv, så jeg er nødt til at gå tidligt i seng, hvis jeg skal kunne få bare 6 timer's søvn. Lone

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

imellem 22 og 24 finder jeg min seng .... Det er alt for sent hvis jeg tænker over mine trætte formiddage, men jeg kan ikke tage mig sammen før ;)...

KNUS PIA (H)

Anmeld

9. oktober 2008

Lullaby

Alle dage 22.30 ellers kan jeg ikke vågne om morgenen :S

Anmeld

9. oktober 2008

moniquesmor

ca kl 22 hopper jeg i dynen..

Anmeld

9. oktober 2008

A.

ca.23-01 det er forskelligt

Anmeld

9. oktober 2008

SaNiNa

Det er meget forskelligt...

vi går rigtig tit tidlig i seng og så ligger vi inde i sengen og putter til en film...

andre gang kan vi side inde i stuen til 22-23 lige fortiden sover jeg sjælden tidliger...

Anmeld

9. oktober 2008

A.I.G.

agnieszka skriver:

ca.23-01 det er forskelligt

det samme her ....
dog er jeg ved at besvime af træthed når den lille så råber kl 06.30

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.