Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der er frisk på at starte en mødre gruppe op?
jeg er 18 år gammel, bor i lunderskov og er gravid. ( 4+5 )
- jeg er frisk på at holde første møde her - og alle er velkommen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: Nogen der er frisk på at starte en mødre gruppe op? jeg er 18 år gammel, bor i lunderskov og er gravid. ( 4+5 ) - jeg er frisk på at holde første møde her - og alle er velkommen.
Bliver svært for mig at komme til Lunderskov da jeg ikk har bil i dagtimerne, men ellers er jeg også frisk
Lone H. skriver: Jep er stadig frisk ligesom sidste gang du lavede tråden Og tillykke med de 2 steger
Jep er stadig frisk ligesom sidste gang du lavede tråden Og tillykke med de 2 steger
det blev bare aldrig rigtig til noget sidst og mange tak
regalprime skriver: Bliver svært for mig at komme til Lunderskov da jeg ikk har bil i dagtimerne, men ellers er jeg også frisk
gælder det også weekender?
anetteb skriver: det blev bare aldrig rigtig til noget sidst og mange tak
Lone H. skriver: Neej desværre
Neej desværre
men nu skal vi altså ha stablet noget på benene
anetteb skriver: gælder det også weekender?
Hmm er meget presset i weekenderne. Jeg underviser fast hver lørdag også rider jeg selv både lørdag og søndag, så det er ikk sikkert jeg kan i weekenderne
regalprime skriver: Hmm er meget presset i weekenderne. Jeg underviser fast hver lørdag også rider jeg selv både lørdag og søndag, så det er ikk sikkert jeg kan i weekenderne
ih okay
- det er jo også bare svært at gøre det om aftenen, da de små skal i seng tidligt?
Men pt går jeg jo hjemme på barsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128