Super underholdning ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Betteisen

Først Totally Blackout... derefter Rollatorbanden... jeg ligger flad af grin og takker Tv5 for god underholdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Clisolka

Betteisen skriver:

Først Totally Blackout... derefter Rollatorbanden... jeg ligger flad af grin og takker Tv5 for god underholdning

Yes! Det er mandag aften jeg glæder mig til nu  Det var jo lige så tårene sprang her til aften i Total Blackout 

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Det er sjældent at jeg griner højlydt af tv, især hvis jeg er alene, MEN HVOR VAR TOTAL BLACKOUT SJOVT! Hold op, hvor jeg grinte over deres hyl, skrig og jeg ved ikke hvad Det var SÅ morsomt!

Anmeld

7. marts 2011

Fam. Madsen

kan kun give dig ret sidder også og griner for vildt

hvilken bombe er beste at blive ramt af.... en sexbombe 

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Betteisen skriver:

Ajjjj jeg glemte det idag!!! Mon de genudsender det?

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

Betteisen skriver:

Me too! Men når man er opkastfølsom under graviditet er det ret svært at se på en anden, der er ved at kaste op. Blev nødt til at slukke lyden og se væk, for jeg var så tæt på selv at knække mig, da han lavede opkastlyde

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst har set noget så morsomt som total blackout, naboerne må have fået sig et godt grin og kærestens og mit voldsomme grineflip

Anmeld

7. marts 2011

Betteisen

Secrets skriver:

Me too! Men når man er opkastfølsom under graviditet er det ret svært at se på en anden, der er ved at kaste op. Blev nødt til at slukke lyden og se væk, for jeg var så tæt på selv at knække mig, da han lavede opkastlyde

Det var så lige der jeg var ved at tisse i bukserne af grin

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

Betteisen skriver:

Det var så lige der jeg var ved at tisse i bukserne af grin

Det var også sjovt Især fordi han virkelig havde gnedet næsen rundt i den røv

Anmeld

7. marts 2011

Fru Dinesen

Rolater banden er bare for griner .... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.