Søger brugt Duplo i Kbh/Haderslev/Næstved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

A.I.G.

Er der nogen herinde der vil sælge en kasse Duplo - gerne masser af basis klodser ?

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

twinboys

A.I.G. skriver:

Er der nogen herinde der vil sælge en kasse Duplo - gerne masser af basis klodser ?

Anette

Beklager det bruger vi selv endnu...

Tag på loppemarkeder, der kan man tit finde lego til billige penge eller på qxl...

Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

Bastian

Er det til de helt små? Så har min datter en kurv med Duplo, som hun er vokset fra. Vil du se et billede? I så fald kan jeg tage et i morgen...

Anmeld

8. oktober 2008

A.I.G.

Bastian skriver:

Er det til de helt små? Så har min datter en kurv med Duplo, som hun er vokset fra. Vil du se et billede? I så fald kan jeg tage et i morgen...

Ikke dem til babyer, men dem der typisk hedder 2-5 år.
Er det dem du har ?

Twinboys ;o) Det var derfor Haaasle lige røg med....

Anette

Anmeld

8. oktober 2008

Bastian

Det er dem til babyer. Dem du efterlyser er min datter på 2 stadig meget glad for :-) Håber du finder hvad du skal bruge.

Anmeld

9. oktober 2008

fam.4xc

ejjjj Anette hvis du vidste hvad vi lige har sendt på losseren af duploklodser fordi Caroline arvede alt fra sine 2 fætre - blir helt dårlig nu :S

Anmeld

9. oktober 2008

A.I.G.

fam.4xc skriver:

ejjjj Anette hvis du vidste hvad vi lige har sendt på losseren af duploklodser fordi Caroline arvede alt fra sine 2 fætre - blir helt dårlig nu :S

Øv !

Hvor surt...

;o)

Anmeld

9. oktober 2008

fam.4xc

jeg kan godt se på flere ting også herinde fra at man burde sælge ud af det - men med mit opryddergen så skal det ud og væk og det sku helst være i går ;)

Kram Camilla der sorterede Carolines gamle str 86 i går og fik smidt en del ud............ :S

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

jeg kan godt se på flere ting også herinde fra at man burde sælge ud af det - men med mit opryddergen så skal det ud og væk og det sku helst være i går ;)

Kram Camilla der sorterede Carolines gamle str 86 i går og fik smidt en del ud............ :S

Der er en køber til alt... Bare man venter længe nok...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.