billig brudekjole NIXA svensk design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.525 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

musse1

en meget flot og enkel brudekjole i hvid og str 44, med en smule mønster oppe hele vejen rundt, og med lynlås bag som man ik kan se da der er pynte knapper bag. det er en 2008 model. der hører slør og underskørt i str xl
den er lige kommet hjem fra rens, så pletterne du kan se her, er væk og ser ud som ny,der er normalt 3 knapper hele vejen bag på af gangen, men helt neders mangler da den ene kan ses på billede nr 5.

der er så man kan holde slabet oppe, til når man skal danse eller gå.

kun mig som har brugt kjolen. har ik været i røg og hængt i et skab, inden for.  sender gerne men køber betaler selv porto 135 kr i gls. i er velkommen til at komme og prøve den

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

jeg har flere billeder bare fra selve dagen skriv til mig så sender jeg gerne nogle af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

musse1

16. marts 2011

Sabsy

Nøøøøøøjh hvor er den flot!!Er desværre en str 36 - men var nød til at oppe den! Eeeelsker det slæb der er på! Held og lykke med salget..

Anmeld

16. marts 2011

Natascha

Hej

Hvad er kjolen lavet af...?

Og hvad skal du ha for den...?

Og hvor bor du...?

Knus fra Natascha ( Kender måske en der kunne være interesseret)

Anmeld

16. marts 2011

mamax3

musse1 skriver:

en meget flot og enkel brudekjole i hvid og str 44, med en smule mønster oppe hele vejen rundt, og med lynlås bag som man ik kan se da der er pynte knapper bag. det er en 2008 model. der hører slør og underskørt i str xl
den er sendt til rens, så pletterne du kan se her, er væk og ser ud som ny,der er normalt 3 knapper hele vejen bag på af gangen, men helt neders mangler da den ene kan ses på billede nr 5.

der er så man kan holde slabet oppe, til når man skal danse eller gå.

kun mig som har brugt kjolen. har ik været i røg og hængt i et skab, inden for.  sender gerne men køber betaler selv porto 135 kr i gls. i er velkommen til at komme og prøve den

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44 Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

Brudekjole, billig brudekjole NIXA svensk design, str. 44

jeg har flere billeder bare fra selve dagen skriv til mig så sender jeg gerne nogle af dem

WOW hvor er den flot og næsten m str bruger str 42... 

Men står ik og ska giftes lige foreløbigt

Anmeld

16. marts 2011

musse1

Bubbes skriver:

Nøøøøøøjh hvor er den flot!!Er desværre en str 36 - men var nød til at oppe den! Eeeelsker det slæb der er på! Held og lykke med salget..

tak skal du ha  hvor er det sødt af dig..

Anmeld

16. marts 2011

musse1

mamax3 skriver:

WOW hvor er den flot og næsten m str bruger str 42... 

Men står ik og ska giftes lige foreløbigt

det var da ærgeligt  så må manden ned på knæ haha

Anmeld

16. marts 2011

mamax3

musse1 skriver:

det var da ærgeligt  så må manden ned på knæ haha

Det lidt tidligt efter kun 3 mdr sammen... smiler.

Anmeld

16. marts 2011

musse1

Natascha skriver:

Hej

Hvad er kjolen lavet af...?

Og hvad skal du ha for den...?

Og hvor bor du...?

Knus fra Natascha ( Kender måske en der kunne være interesseret)

er sådan noget glat stof, er ik helt sikker på helt hvad det er

jeg bor i Haslev på sjælland.

2000 kr. for det hele

håber det er svar nok, ellers må du skrive igen

Tina

Anmeld

16. marts 2011

musse1

mamax3 skriver:

Det lidt tidligt efter kun 3 mdr sammen... smiler.

ja det kan jeg så godt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.