hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Anonym trådstarter

min kæreste siger han ikke vil vores forhold mere, jeg elsker ham over alt på jorden, og havde godt nok ikke set den komme jeg har prøvet alt - men intet hjælper det, mit hjerte bløder, hold kæft hvor gør det ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Kruse90

Anonym skriver:

min kæreste siger han ikke vil vores forhold mere, jeg elsker ham over alt på jorden, og havde godt nok ikke set den komme jeg har prøvet alt - men intet hjælper det, mit hjerte bløder, hold kæft hvor gør det ondt

Har du fået en god grund?
eller er det bare sådan noget, jeg vil ikke mere?

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

han siger bare han ikke vil mere

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

han siger bare han ikke vil mere

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

slet ingen?????

Anmeld

7. marts 2011

Sphynxlover

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige den er jo svær hvis manden har taget et valg er der nok ikke så meget at gøre ? men føler virkelig med dig har selv været der og det gør ondt som bare fanden i lang tid - men du skal nok komme ovenpå igen selvom det ser håbløst ud lige nu

Har i barn/børn sammen ?

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige den er jo svær hvis manden har taget et valg er der nok ikke så meget at gøre ? men føler virkelig med dig har selv været der og det gør ondt som bare fanden i lang tid - men du skal nok komme ovenpå igen selvom det ser håbløst ud lige nu

Har i barn/børn sammen ?

vi har to jeg kan intet overskue, jeg ved ikke med lejlighed, osv, jeg kan ikke få det til at løbe rundt på nogen måde, får barselpenge af kommunen og det er 9000 som umuligt vil dække alt som alene, han vil have børnene halvdelen af tiden de er 4 år og den anden  9 mdr

men mest af alt jeg elsker ham som bare fanden...

Anmeld

7. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg ville ik forlade den her uden at give et stort 

Jeg ved slet ik hvad jeg skal sige . - jeg har så ondt af dig . 

Ved du godt du kan søge boligsikring til lejligheden og du kan søge friplads til børnene . Og du kan søge om noget for højede børne tilskud som man får hver 3 måned . 

Anmeld

7. marts 2011

mortilnoahogmelina

Ved du godt du kan søge boligsikring til lejligheden og du kan søge friplads til børnene . Og du kan søge om noget for højede børne tilskud som man får hver 3 måned . 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

. tak, hvor er du sød.. nej det vidste jeg slet ikke at jeg kunne, men ville det kunne løbr rundt, jeg er 21 år og har aldrig haft andre kærester, hor gør det ondt, bare tanken om at rineg til mine forældre og sige det, min familie og venner puha hvor jeg er træt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.