Har i set "The Notebook"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

TbCp

Jeg begyndte at se den tidligere idag og har lige set den færdig...

Årrrhhhh altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

ooo

Jeg har set den et par gange, og det ender altid med at jeg stortuder.

Det er den ultimative tøsefilm.

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Metchen skriver:

Jeg har set den et par gange, og det ender altid med at jeg stortuder.

Det er den ultimative tøsefilm.

Kææft mand hvor er den rørende!

Anmeld

7. marts 2011

sarahb

Omer har den til mig på et usb stik, og jeg skal bare have den set.. Tiden flyver bare, så det er ikk blevet til noget endnu. Men den SKAL ses. Og jeg stor tuder helt sikkert.

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

sarahb skriver:

Omer har den til mig på et usb stik, og jeg skal bare have den set.. Tiden flyver bare, så det er ikk blevet til noget endnu. Men den SKAL ses. Og jeg stor tuder helt sikkert.

Den er bare god!!!

Jeg har rigtig mange tøsefilm liggende jeg ikke har fået set... men så på sådan en fridag som idag så kører den på computeren mens jeg er på baby.dk osv

Anmeld

7. marts 2011

ooo

sarahb skriver:

Lige et lille tip - se den når du er alene hjemme, hvis børnene eller Omer er der, vil de undre sig over at du er helt ødelagt.

Anmeld

7. marts 2011

sarahb

Metchen skriver:

Lige et lille tip - se den når du er alene hjemme, hvis børnene eller Omer er der, vil de undre sig over at du er helt ødelagt.

Det bliver jeg nød til vrææææællll

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

JA! de første mange minutter kunne jeg ikke forstå hvad der skulle være rørende ved den, og var faktisk ved at slukke et par gange... Men lige pludselig greb den mig, og jeg har da aldrig hulket så meget over en film før... 

Tør slet ikke se den med alle de hormoner der fiser rundt i min krop pt.. (for det bliver nok majet bedre, når jeg ER blevet mor... 

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

JA! de første mange minutter kunne jeg ikke forstå hvad der skulle være rørende ved den, og var faktisk ved at slukke et par gange... Men lige pludselig greb den mig, og jeg har da aldrig hulket så meget over en film før... 

Tør slet ikke se den med alle de hormoner der fiser rundt i min krop pt.. (for det bliver nok majet bedre, når jeg ER blevet mor... 

Haha ja.... eller man tuder bare over alt!!! OGSÅ når man er blevet mor

Anmeld

7. marts 2011

<3

Næh men det kunne da være man skal se den en aften hvor Tjalfe sover og Allan er ude og rende...

Er virkelig blevet en sucker for tårepresserfilm efter jeg blev gravid og det har bare forsat! Meget mærkeligt! Før ELSKEDE jeg gyserfilm, jo ondere jo bedre og i dag kan jeg knap nok se en thriller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.