Så er barsel officelt slut.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

lion

Jeg sidder lige nu og STENER baby og klør mine øjne og læser nok kun halvdelen.

For i dag kl. 7 startede jeg på arbejde igen efter 1 år og 3 mdr, med sygmelding, barsel og ferie.

Nej hvor er jeg bare træt lige nu og gaber så meget at jeg tror mine kæber snart går afled.

Men det har også været en lang dag. Julius sov ikke ordentlig i nat og han vækkede mig kl. 4 i morgens og jeg skulle først op kl. 5.15.

Jeg var så på arbejde fra 7-15.45 og det var ikek så slemt at starte igen og jeg blev først træt da jeg sad i bussen.

Utroligt hvor lidt der ændre sig i Netto, som at få fri til den tid man har fri 15.30 og så alle de nye ting der er sket.

Utroligt at jeg stadigvæk havde det hele i armene/hovedet om hvordan man sidder i kasse, når jeg tænker på hvor lang tid det er siden.

Jeg var så heldig at jeg blev "hentet" ved bussen(5 min fra vores opgang) af Jacob og børnene.

Julius sover lige nu men Cassandra er vågen, jeg har en fornemmelse at jeg nok snart går i seng. Heldigvis har jeg fri i morgen. Men skal til ørelægen med børnene.

Men jeg tror denne uge bliver lang, skal nemlig på arbejde onsdag - lørdag.

Jeg ville bare lige fortælle og sige jeg måske ikke er så aktiv det næste stykke tid.

Sov godt alle sammen når I kommer så langt.

Et stort gab herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

sarahb

EIII start på arbejde er bare HÅRDT...
Puha, jeg husker det. det trækker bare tænder ud..
Og man er mega TRÆT...

Sov rigtig dejligt og håber snart du kommer ind i rutien..

Anmeld

7. marts 2011

Barbamama

Åh ja det er mega hårdt at starte igen!!! Men også dejligt at komme ud blandt folket igen. Især når man lige vænner sig til at man ikke skal være sammen med sit elskede barn 24/7. Det kan tage lidt tid. Du må tidligt i seng de næste par dage. He he

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

Det er bare super hårdt at komme tilbage... hop i kanen og få en god nats søvn, så krydser jeg fingre for at begge unger sover hele natten uden brok

Anmeld

7. marts 2011

Vingummien

lion skriver:

For i dag kl. 7 startede jeg på arbejde igen efter 1 år og 3 mdr, med sygmelding, barsel og ferie.

Nej hvor er jeg bare træt lige nu og gaber så meget at jeg tror mine kæber snart går afled.

Men det har også været en lang dag. Julius sov ikke ordentlig i nat og han vækkede mig kl. 4 i morgens og jeg skulle først op kl. 5.15.

Jeg var så på arbejde fra 7-15.45 og det var ikek så slemt at starte igen og jeg blev først træt da jeg sad i bussen.

Utroligt hvor lidt der ændre sig i Netto, som at få fri til den tid man har fri 15.30 og så alle de nye ting der er sket.

Utroligt at jeg stadigvæk havde det hele i armene/hovedet om hvordan man sidder i kasse, når jeg tænker på hvor lang tid det er siden.

Jeg var så heldig at jeg blev "hentet" ved bussen(5 min fra vores opgang) af Jacob og børnene.

Julius sover lige nu men Cassandra er vågen, jeg har en fornemmelse at jeg nok snart går i seng. Heldigvis har jeg fri i morgen. Men skal til ørelægen med børnene.

Jeg ville bare lige fortælle og sige jeg måske ikke er så aktiv det næste stykke tid.

Et stort gab herfra

Puha, ja kunne godt forstille mig at der bliver hårdt at komme igang igen, men heldigt at du har en stille start med fri imorgen osv

Held og lykke med at komme ind i den nye rytme

Anmeld

7. marts 2011

KWL

lion skriver:

Et stort gab herfra

Kan godt huske hvor træt man kan blive af at komme igang igen. PUHA.

Men det er også rart at komme ud og lave noget, sådan har jeg altid haft det.

Håber du får en dejlig natsøvn og en god dag med ungerne imorgen

KNUS

Anmeld

7. marts 2011

Karo

Åhhh.......................jeg skal også snart starte igen. Og det er lidt med blandede føelser. For på den ene side bliver det dejligt at komme ud blandt voksne mennesker igen og på den anden side er det meget hyggeligt at gå hjemme og hygge

Hvor var det dog bare sødt at Jacob og børnene sådan og komme og hente dig

Anmeld

7. marts 2011

anna-jonas

Velkommen tilbage til den "virkelige" verden. Det er barske løjer, men når man er kommet ind i rutinen, er det ikke så værst alligevel. Har du 37 timer??

Anmeld

8. marts 2011

lion

anna-jonas skriver:

Velkommen tilbage til den "virkelige" verden. Det er barske løjer, men når man er kommet ind i rutinen, er det ikke så værst alligevel. Har du 37 timer??

Ja jeg har 37 timer.

Jeg glæder mig også til rutinen kommer

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Det lyder hårdt!  Frygter lidt denne tid næste år, for mit eget vedkommende men nåh, den tid den sorg! 

Hvor var det sødt at Jacob og ungerne hentede dig ved bussen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.