Jeg sidder lige nu og STENER baby og klør mine øjne og læser nok kun halvdelen.

For i dag kl. 7 startede jeg på arbejde igen efter 1 år og 3 mdr, med sygmelding, barsel og ferie.
Nej hvor er jeg bare træt lige nu og gaber så meget at jeg tror mine kæber snart går afled.
Men det har også været en lang dag. Julius sov ikke ordentlig i nat og han vækkede mig kl. 4 i morgens og jeg skulle først op kl. 5.15.
Jeg var så på arbejde fra 7-15.45 og det var ikek så slemt at starte igen og jeg blev først træt da jeg sad i bussen.
Utroligt hvor lidt der ændre sig i Netto, som at få fri til den tid man har fri 15.30 og så alle de nye ting der er sket.
Utroligt at jeg stadigvæk havde det hele i armene/hovedet om hvordan man sidder i kasse, når jeg tænker på hvor lang tid det er siden.
Jeg var så heldig at jeg blev "hentet" ved bussen(5 min fra vores opgang) af Jacob og børnene. 
Julius sover lige nu men Cassandra er vågen, jeg har en fornemmelse at jeg nok snart går i seng. Heldigvis har jeg fri i morgen. Men skal til ørelægen med børnene.
Men jeg tror denne uge bliver lang, skal nemlig på arbejde onsdag - lørdag.
Jeg ville bare lige fortælle og sige jeg måske ikke er så aktiv det næste stykke tid.
Sov godt alle sammen når I kommer så langt.
Et stort gab herfra
Anmeld