Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

JustAnotherName

Begge mine piger begyndte at kravle lige inden de blev 8 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

MaliksMor

malik var 7-8 måneder cirka

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

kamillapetersen91 skriver:

Min den ældste var 6 mdr.

De to andre var vist 7-8 mdr og 15 mdr

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. marts 2011

Betteisen

tinasmor skriver:

Enig, med at det var lige lavt sat. De første par måneder kan de jo ikke noget som helst

Nå men min datter var 9 måneder.

hihi... selv om du skriver de ikke kan noget de første par mdr. er der alligevel nogen der har stemt at deres børn/barn kravlede da de var 2 mdr... jow jow de må være fremmelige

Anmeld

7. marts 2011

Lolli

Betteisen skriver:

hihi... selv om du skriver de ikke kan noget de første par mdr. er der alligevel nogen der har stemt at deres børn/barn kravlede da de var 2 mdr... jow jow de må være fremmelige

Hæhæ...

Anmeld

7. marts 2011

Ryberg

Lasse er 10 måneder og kravler ikke .. men han trækker sig rundt omkring med armene og skubber røven op ligesom en orm!

Anmeld

7. marts 2011

Low

Min søn gjorde det så småt da han var 5 mdr men jeg har stemt andet for han kravleve 100 procent da han var 7 mdr

Anmeld

8. marts 2011

Valle81

kamillapetersen91 skriver:

Anton var vel 9 mdr da han begyndte at kravle på alle 4, han havde siden han var 4 1/2 måned krøbet frem i vældigt tempo på maven:0)

Fra den ene dag til den anden kravlede han og satte sig op og kom ned i kravlestilling igen - han har ikke kunne sidde selv inden - han ville ikke - altså kunne godt sidde op i højstol og sådan - men ikke på gulvet - så skvattede han sammen og ud til siden:0)

Anmeld

8. marts 2011

Sara.

Nor begyndte at krybe 4 mdr gammel og kravlede rigtigt rundt 6 mdr gammel

Anmeld

11. marts 2011

Moar'en

Jeg har svaret andet, da viktor først lige har lært at kravle rigtig (han er 2 år) Han begyndte at gå omkring 14-15 mdr alderen, og lærte først at kravle herefter (på et knæ og 1 fod, hihi)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.