Hvilken form for motion er bedst ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

Pia.

når man gerne vil tabe sig hvordan fedt forbrænder man så bedst ?

Er det løb, gåture, cykling eller har I andre gode idéer?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

MorCamilla

Jeg har en ide om at man forbrænder best ved at have pulsen oppe, så man sveder og derfor kommer til at forbrænde fedt.. så mit bud ville være løb...

Anmeld

8. oktober 2008

miver

Jeg går til boksning og er vildt glad for det
det er skægt og man forbrænder meget ved det
(H) mie

Anmeld

8. oktober 2008

EliasNoah

Jeg gir MorCamilla ret i at pulsen skal holde oppe.

Jeg cyklede en tur igår på 20min og er overbevist om den enorme bakke som jeg kun lige kunne komme halsende op af, forbrændte 3 gange så meget som hele cykle turen.. Den satans ganske danske natur>(:D

Anmeld

8. oktober 2008

Christinahr

Jeg vil sige sådan noget som svømning eller rulleskøjteløb hvis man vil styrkes lidt samtiddigt - hvis vi snakker ren fedtforbrænding tror jeg det er le mget bare pulsen er i top.

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

Du må bare en tur til Jylland og ordne vores hus og have, så skal jeg nok få din puls op...

Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

A.I.G.

Jeg sukker "børn"

Anette

Anmeld

8. oktober 2008

Lullaby

Hmm... de siger trappeløb er noget af det bedste pga. du belaster musklerne. Ellers tror jeg sådan noget som aerobic osv hvor du bruger mange muskelgrupper. Så vidt jeg har læst mig til, hvis man løber, skal man løbe terrænløb netop af samme årsag som trappeløbet men om det er rigtigt ved jeg ikke. Hader nemlig at løbe :D

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

Anja Nørreslet skriver:

Hmm... de siger trappeløb er noget af det bedste pga. du belaster musklerne. Ellers tror jeg sådan noget som aerobic osv hvor du bruger mange muskelgrupper. Så vidt jeg har læst mig til, hvis man løber, skal man løbe terrænløb netop af samme årsag som trappeløbet men om det er rigtigt ved jeg ikke. Hader nemlig at løbe :D

Ja det gør jeg også...8(8(8(

Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

Becks

PiaR skriver:

når man gerne vil tabe sig hvordan fedt forbrænder man så bedst ?

Er det løb, gåture, cykling eller har I andre gode idéer?

Knus Pia.

Hi jeg sjipper ( staves(?) ) Derhjemme i stuen, det er satme noget der får min puls op hihi Og pyh hvor man sveder

Knus(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.