Bitch fight...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

mama09

Ja det er der sgu altid herinde - altså ikke herinde inde på Ns, men andre steder rundt på baby.dk

Synes det er sjov underholdning... hehe ej hvor er jeg strid!! Men hvis jeg keder mig, skal jeg bare kigge herind på Baby.dk og finde en tråd hvor der bliver bitchet eller svinet til!

Synes det er sjovt at vi er voksne kvinder med børn eller kvinder der er gravide, og alligevel bliver der rapkæftet op!

Nå men hej hej de damer

Vi har holdt fødselsdag for Latifa hele weekenden, lørdag med venner og deres børn, søndag med familien (hun har rigtigt på onsdag)! hun fik sminke (børne) og var helt vild med at sminke os allesammen, lidt til hendes køkken, tøj, penge, taske,tegnebræt,undertøj, smykker. weekend tur til givskud med mormor og co. hallo kitty ting.. mm

Ja damen er sgu en PRINSESSE

Hun snakker som et vandfald...

Latifa "jeg er tuuuuuuu år (2), mor er fem og tyu" (25) hehe hun er skisme skøn!

Så er hun begyndt at sige "igos" Efter mange sætninger.. feks "vi skal rydde op, igos moar?" eller "ha mad nu,igos?"

Dem der ikke ved hvad "igos" betyder... Tror nok det er en "jyde ting" Men igos= ikke også...

Jeg har forresten søgt ind på sosu skolen idag, får svar i Juni, håber håber håber jeg kommer ind!! Så mor her kan få taget en uddanelse... men har fået stempel er kommunen at de gerne ville ansætte mig, så mon ikke

Piger jeg er herinde, men lurer for det meste bare..

Skal nok begynde at være mere aktiv..... I know jeg har sagt det mange gange, but sorry!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Lilac

hehe, ja! Jeg tilstår også at jeg finder det temmelig underholdende med de "bitche" tråde!! 

Dejligt med fødselsdag for ungerne, men det kan nu også være lidt udmattende når man så er kommet på den anden side - vi holdt tre-dages fødselsdags marathon, og du kan tro jeg var smadret da det var overstået... Men knægten nød det 

Sjovt, xxx siger også "igos" efter sætningerne nogle gange... Farmor (som oprindeligt er fra Sjælland, men har boet på Langeland i en årrække) forstår ikke altid hvad han mener - jeg synes det er klokkeklart 

Anmeld

7. marts 2011

sarahb

Ja der er Meget Drama herinde ofte... utroligt... Det er nogle der ikke kan se ud over deres egen lille næsetip.. hihi..

Ei hvor dejligt med Latifa musen.. At hun har haft en dejlig dag Blev abdi også sminket, for så må du godt ligge et billede herind.

Anmeld

7. marts 2011

Barbamama

Ja jeg må også indrømme at hvis jeg ser en låst tråd læser jeg det hele bare for at se hvor skøre ting der kan blive skrevet til folk. Men ja det er dejligt at forsvinde herind på NS bagefter til den dejlige stemning!!!

Dejligt at høre at Latifa bare snakker derudaf. Og jeg er heeeelt med på hvad Igos betyder. He he.... Sagde det lidt for meget da jeg var barn.

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja jeg må også indrømme at hvis jeg ser en låst tråd læser jeg det hele bare for at se hvor skøre ting der kan blive skrevet til folk.

Hahaha jeg gør præcist det samme!!!

Anmeld

8. marts 2011

anna-jonas

Sikke store de tøser bliver, og alt den snak, hva'?? Lyder som en dejlig weekend i har haft.

Anmeld

8. marts 2011

Jules

hihi... ja der er nogle damer der er meget store i munden herinde... 

Deeeejligt med alt det snakkeri 

Krydser fingre for at du kommer ind smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.