Ja det er der sgu altid herinde - altså ikke herinde inde på Ns, men andre steder rundt på baby.dk
Synes det er sjov underholdning... hehe ej hvor er jeg strid!! Men hvis jeg keder mig, skal jeg bare kigge herind på Baby.dk og finde en tråd hvor der bliver bitchet eller svinet til!
Synes det er sjovt at vi er voksne kvinder med børn eller kvinder der er gravide, og alligevel bliver der rapkæftet op!
Nå men hej hej de damer 
Vi har holdt fødselsdag for Latifa hele weekenden, lørdag med venner og deres børn, søndag med familien (hun har rigtigt på onsdag)! hun fik sminke (børne) og var helt vild med at sminke os allesammen, lidt til hendes køkken, tøj, penge, taske,tegnebræt,undertøj, smykker. weekend tur til givskud med mormor og co. hallo kitty ting.. mm
Ja damen er sgu en PRINSESSE 
Hun snakker som et vandfald...
Latifa "jeg er tuuuuuuu år (2), mor er fem og tyu" (25) hehe hun er skisme skøn!
Så er hun begyndt at sige "igos" Efter mange sætninger.. feks "vi skal rydde op, igos moar?" eller "ha mad nu,igos?"
Dem der ikke ved hvad "igos" betyder... Tror nok det er en "jyde ting" Men igos= ikke også...
Jeg har forresten søgt ind på sosu skolen idag, får svar i Juni, håber håber håber jeg kommer ind!! Så mor her kan få taget en uddanelse... men har fået stempel er kommunen at de gerne ville ansætte mig, så mon ikke 
Piger jeg er herinde, men lurer for det meste bare..
Skal nok begynde at være mere aktiv..... I know jeg har sagt det mange gange, but sorry!