vægt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

heaven

hvad vejer jeres poder sådan ca???

Jeg synes godt nok det går laaaangsomt nu. til 1-års undersøgelsen vejede Lasse 10,3 kg - så røg han ind i noget sygdom og der tabte han sig, hvor meget vides ikke - og nu vejer han 10,5...

er det ikke lidt???

Jeg synes det er SÅ SVÆRT det her med vægten, - min dreng er sund og rask og trives osv osv... men jeg ville sådan ønske han var lidt rundere i det, også fordi han er så lang - til 1 år var han 87 cm, ved ikke med nu...

Med han er så småtspisende og derfor har jeg svært ved det, når han så taber sig ved f.eks sygdom, da jeg ikke føler han har noget at tære af

er jeg pyller, og findes der andre med "tynde" børn??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

A.I.G.

Nu har jeg en tynd og en tyk indtil videre.
Augusta er 3 år og vejer knap 13 kg og Ella er 10 mdr. og vejer 10,5 kg.

Fra 1 års alderen er der jo ikke meget fart på vægten.
Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal svare dig, der er jo høje/lave og tykke/tynde....

Det væsentlige er at de trives.
Anette

Anmeld

8. oktober 2008

Lullaby

Yazmin vejer ca 7500 og er 5 mdr men hun bevæger sig jo heller ikke så meget endnu. :) Bella vejer ca 16 kg og er 3½ og hun er konstant i fart og konstant spisende. :D

Anmeld

8. oktober 2008

heaven

A.I.G. skriver:

Nu har jeg en tynd og en tyk indtil videre.
Augusta er 3 år og vejer knap 13 kg og Ella er 10 mdr. og vejer 10,5 kg.

Fra 1 års alderen er der jo ikke meget fart på vægten.
Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal svare dig, der er jo høje/lave og tykke/tynde....

Det væsentlige er at de trives.
Anette

1000 tak fordi du gad at svare;)

Ved det godt, og han trives fint og er dygtig osv... så ved godt der ikk er noget.. Men jeg bliver altså lidt underlig til mode når f.eks mange af mine veninders børn - der er 4 til 7 mdr yngre end Lasse - vejer stort set det samme, og nogle af dem mere end ham...

men en anden ting er også at han ligner sin far for vildt - og han er også lang og ranglet, så der er nok også noget "gen-halløj" over det....

Jannie

Anmeld

8. oktober 2008

MorCamilla

Mikkel bliver 3 til Jan. 09 og vejer 12,9 kg.. så jeg synes ikke 10 kg til din søn lyder af lidt...

Anmeld

9. oktober 2008

Heidi.

Hej:)..

Phillipa er 2 år og 2 måneder.. hun er 91 cm høj hun vejer 13,0 kg, det har hun vejet i næsten 9 måneder.

frederikke er 5 år, 117 cm høj og vejer 20 kg.

Kh Heidi

Anmeld

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Da Jesse var til 1 års undersøgelse vejede han 11 noget. Nu vejer han 14 noget og er 2 år og 8 mdr. Det går langsommere når de bliver ældre.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.