Ang. pædagog i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Fam. Madsen

Snefnug26 skriver:

Det er rigtigt.. tror næsten ikke jeg har oplevet en forældre der IKKE har prøvet denne situation

Tænk på, at dit barn måske ofte har gang i en aktivitet, som skal afsluttes, inden I kan tage hjem, ved fælles hjælp

det vil jeg gøre... mange tak for dine svar det har hjulpen mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Snefnug1984

Fam. Madsen skriver:

det vil jeg gøre... mange tak for dine svar det har hjulpen mig... 

Det var da så lidt Håber du får nogle gode afhentninger fremover

Anmeld

7. marts 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Fam. Madsen skriver:

min søn er 2år og 9mdr.

han gå i vuggestue og han er rigtig glad for og være der over. men idag da jeg henter ham der over sidder han og får frugt, han sidder så bare efter ca. 15min og bare sutter på hans æbel jeg siger til ham at han skal spise sit frugt så vi kan komme hjem min søn bliver helt ulykkelig og begynder at græde efter en af pædagogerne han er virkelig ulykkelig imens jeg giver ham tøj på og siger Pædagoens navn imens han siger red mig, red mig. 

jeg bliver virkelig ked af det for føler virkelig ikke at min søn elsker mig når han bliver så ulykkelig han gøre det samme når jeg henter ham inde ved min mor.

er det normalt at et barn på den alder bliver så ked af det.. ??

han reager aldrig sådan når enden min mand eller jeg køre.

puha føler virkelig jeg er en dårlig mor og ikke slår til over for min søn når han bliver så ked af det.

sådan en periode har min søn også. ham bliver 3 har sidst på måneden og hver gang jeg afleverer ham i vuggestuen græder han og når han skal passes af familien græder han når jeg eller hans far går fra ham.

jeg tror det er en periode han lige oplever hvor han har brug for noget mere tryghed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.