Min lille Aprilla!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Frøken Sørensen

STORT TILLYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Zafir

´Stort tillykke med jeres forårs barn

Anmeld

9. marts 2011

Maria-s

Har sådan tænkt på dig de sidste par dage, hvordan det var gået med dit KS. Stort tillykke med prinsessen!  Er da kun en aaaanelse misundelig Jeg har jo stadig IKKE født og tæller 40+5 i dag!...... Jeg havde sådan håbet at vi skulle ligge sammen

Vil glæææde mig til du får tid og overskud til FB og maks billedspam!

Maria

Anmeld

9. marts 2011

Maja88

Maria-s skriver:

Har sådan tænkt på dig de sidste par dage, hvordan det var gået med dit KS. Stort tillykke med prinsessen!  Er da kun en aaaanelse misundelig Jeg har jo stadig IKKE født og tæller 40+5 i dag!...... Jeg havde sådan håbet at vi skulle ligge sammen

Vil glæææde mig til du får tid og overskud til FB og maks billedspam!

Maria

Hvad søren er han for en drillepind...

ja er lige det med at finde tiden til at skrive en roman men har maks billedespam på facebook... men kan da lige smide et billede eller 2 til at starte ud på herinde.

Billedet hvor hun er alene er hun 5 timer gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2011

Enayia

Maja88 skriver:

Torsdag den 3/3 fødte jeg, ved planlangt kejsersnit, en lille baby pige som vi har givet navnet Aprilla.

Vi er lige kommet hjem og vi har det alle godt..

BILLEDE og FB kommer senere.

Tillykke med jeres lille guldklump!

Anmeld

9. marts 2011

acdp8620

Maja88 skriver:

ja er lige det med at finde tiden til at skrive en roman men har maks billedespam på facebook... men kan da lige smide et billede eller 2 til at starte ud på herinde.

Ihh hvor er hun da dejlig

Stort tillykke med hende

Anmeld

9. marts 2011

Maria-s

Maja88 skriver:

Aiiiiii jeg smeeeelteeeerr!!....  Hvor ER hun dejlig! Får jo helt tårer i øjene!... Åhh jeg er ved at være SÅ homonel! Hver gang jeg ser en smuk, lækker baby, læser en FB eller ser noget i fjernsynet som omhandler det, ja så er jeg ved at tude! At mærke den lykke strømme fra andre og så samtidig være så utålmodig og bare gå her og VENTE... Det er så ulideligt!.....

Endnu en gang tillykke med hende

Anmeld

9. marts 2011

birthee

Stort tillykke med hende!!! Og skønt navn...

Anmeld

9. marts 2011

Maja88

Maria-s skriver:

Aiiiiii jeg smeeeelteeeerr!!....  Hvor ER hun dejlig! Får jo helt tårer i øjene!... Åhh jeg er ved at være SÅ homonel! Hver gang jeg ser en smuk, lækker baby, læser en FB eller ser noget i fjernsynet som omhandler det, ja så er jeg ved at tude! At mærke den lykke strømme fra andre og så samtidig være så utålmodig og bare gå her og VENTE... Det er så ulideligt!.....

Endnu en gang tillykke med hende

krydser alle mine fingre og sender en masse vestøv afsted til dig...

Håber virkelig snart det bliver din tur..

Anmeld

9. marts 2011

B&J

Tillykke med din lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.