Tegn som smileyer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Ansemusen

Sidder her med en syg bassemand på armen, og skriver med ém hånd. Altså kan jeg ikke nå spørgsmålstegns-tasten. Kom så til at tænke på om ikke man kunne tilføje det og evt. andre tegn sammen med smileyerne, så man bare kan trykke på dem.

Tænker at jeg næppe kan være den eneste som af og til er computer-hancicappet pga. baby

mvh. Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Benjamins'mor

Synes det lyder som en super idé!

Anmeld

7. marts 2011

Ansemusen

Og hvis ikke det kan lade sig gøre at lave præcis samme tegn som på tastaturet, gør det jo ikke noget. Måfor min skyld gerne være større, farvet eller hvad der nu er muligt. Så længr det er et spørgsmålstegn

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Men så kan du jo bare selv uploade et spørgsmåls tegn som du kan bruge ligesom smileyerne...

Anmeld

7. marts 2011

Ansemusen

Er det ikke kun plusmedlemmer der kan uploade?

Ved heller ikke hvordan man gør

Var bare en idé for at gøre det nemmere for de enarmede mødre

Anmeld

7. marts 2011

L.J.L

Sidder her med en syg bassemand på armen, og skriver med ém hånd. Altså kan jeg ikke nå spørgsmålstegns-tasten. Kom så til at tænke på om ikke man kunne tilføje det og evt. andre tegn sammen med smileyerne, så man bare kan trykke på dem.

Tænker at jeg næppe kan være den eneste som af og til er computer-hancicappet pga. baby

mvh. Anna

har du ikke shift i begge sider? Her har jeg også shift under min return knap så kan sagtens nå shift og spørgsmåltegn med en hånd.

Anmeld

7. marts 2011

Ansemusen

Nåh ja - ups! Tak for tip!

Anmeld

7. marts 2011

Caroline86

hvad med denne her:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.