Undskyld vis det er lidt klamt, men det er lige ud af pose
Og at den er lidt meget lang 
Kl lidt i 4 i nat vågner jeg og går på mit nattoiletbesøg, da jeg er færdig og jeg se blod og for meget synes jeg, så jeg ringer til vagtlægen og han er super sød og imødekommende, da klokken er numse om natten kan han desværre kun tilbyde en underlivs undersøgelse, vi aftaler derfor, at jeg bare kimer mig læge ned i telefon tid, så hun kan bestille en tid til scanning.
Min kæreste arbejder om natten i den anden ende af Kolding, og heldet var da så meget med mig, at han lige havde fået en kort pause, da jeg ringer. Han har så en tude brølede kæreste i røret og vælger (dejligt nok), at tage fri og komme hjem, han er hjemme lidt i 5.
Nu bliver klokken så 8 og vi ringer begge to konstant til min læge, kl 8:40 kommer vi endelig igennem, jeg når kun og sige mit navn og så går det glat og må græde sige mit cpr nr 2 gange og hvor hun måtte gætte sig lidt frem. Siger så hvad der er hent om natten og hun ringer så til sygehuset, for en tid til kl 11.
Vi er på sygehuset lidt i 11 og der er LANG ventetid (det sker når man kommer akut) kl 11:45 kommer vi ind. Jeg bliver scannet udvendigt, men der kan de kun se den ene rigtigt og heldigvis var h*n PERFEKT, så scanner de mig indvendigt, finder den anden, men h*n ligger og gemmer sig bag sig søster/bror, h*n er også PERFEKT. Det efter vil de lave er underlivs undersøgelse for at se, hvad der var skyld i blødningen, de må desværre give op og tilkalde en anden, da mit livmorhals åbenbart er MEGET langt oppe. Hun prøver sig lidt frem og for et glimt af det, som hun skulle finde og giver derefter op. Så grunden til blødningen er stadig ikke fundet.
På vejen hjem købte vi ventebusker og vi glæder os til på mandag med nakkefoldsscanningen.
Har kun blødt under toiletbesøg og der var ikke noget sidst jeg var derude, så mon ikke det er stoppet igen.
"møgunger" har fået lidt skæld ud og mor her bliver rigtig sur, hvis de gør det igen.