Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Karo

Jeg tænkte på at lave en tråd hvor vi kan sætte billeder ind af vores små i fastelavns kostumer.

Marcus ses her som Isbjørn Idas stue hold fastalavn i fredags da vi var på ferie og har derfor ikke været klæt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

oo

hvor er han fin!

men Katja! det hedder altså fastElavn - det er festen der markerer enden på fasten

jeg kommer med billeder så snart vi har været til vores fastelavnsfest den 20. marts

Anmeld

7. marts 2011

Karo

Tjuhl skriver:

hvor er han fin!

men Katja! det hedder altså fastElavn - det er festen der markerer enden på fasten

jeg kommer med billeder så snart vi har været til vores fastelavnsfest den 20. marts

Ja, jeg er ikke den bedste til at stave

Jeg er desværre ordblind og prøver så godt jeg kan, og jeg lærer jo når andre retter mig. Så fremover skal jeg nok huske det hedder fastelavn

Anmeld

7. marts 2011

oo

Karo skriver:

Ja, jeg er ikke den bedste til at stave

Jeg er desværre ordblind og prøver så godt jeg kan, og jeg lærer jo når andre retter mig. Så fremover skal jeg nok huske det hedder fastelavn

aj for filan! det vidste jeg ikke, det er jeg virkelig flov over jeg SIGER nemlig selv fastAlavn, det er derfor jeg aaaaaaltid tænker over hvordan det staves

Anmeld

7. marts 2011

Karo

Tjuhl skriver:

aj for filan! det vidste jeg ikke, det er jeg virkelig flov over jeg SIGER nemlig selv fastAlavn, det er derfor jeg aaaaaaltid tænker over hvordan det staves

Trine du skal bestemt ikke være ked af det

Ja jeg er ordblind, og sådan er det. Jeg taler ikke særligt meget om det da jeg ikke vil lade det blive en del af mig, og det ikke skal definere hvem jeg er som person. Jeg har altid kæmpet for at komme til at stave bedre og takket være gode råd og tips til hvordan man kan huske på hvordan de forskellige ord staves, staver jeg idag nogenlunde. Og det jeg mener er at dit tip gør at jeg fremover vil stave fastelavn korrekt. Så bestemt ikke noget negativt herfra.

Anmeld

7. marts 2011

oo

Karo skriver:

Trine du skal bestemt ikke være ked af det

Ja jeg er ordblind, og sådan er det. Jeg taler ikke særligt meget om det da jeg ikke vil lade det blive en del af mig, og det ikke skal definere hvem jeg er som person. Jeg har altid kæmpet for at komme til at stave bedre og takket være gode råd og tips til hvordan man kan huske på hvordan de forskellige ord staves, staver jeg idag nogenlunde. Og det jeg mener er at dit tip gør at jeg fremover vil stave fastelavn korrekt. Så bestemt ikke noget negativt herfra.

dét er jeg glad for! - men stadig lidt flov

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Jamen jeg smider da også lige lidt ind af Miss Liva her så

Hun viser hvordan man danser Flamencodans

Anmeld

7. marts 2011

Karo

TbCp skriver:

Jamen jeg smider da også lige lidt ind af Miss Liva her så

Hun viser hvordan man danser Flamencodans

Billede 3 er da et pletskud

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Karo skriver:

Billede 3 er da et pletskud

Haha ja jeg VED ikke hvad hun har gang i!!!

Anmeld

7. marts 2011

Milka

sure fastelavnsbøtter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.