Hurtig hjælp su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Noneother

Min forskudsopgørelse er helt hen i vejret, så den skal ændres.

Hvor meget får man før skat i su. enlig forsørger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

henh01

da jeg studeret fik man 5174 *2

Anmeld

7. marts 2011

LRJ

Noneother skriver:

du ringer da bare til skat og siger du er på su og er enlig forsørger, så retter de det Det gjorde jeg udover jeg ikke er enlig

Anmeld

7. marts 2011

Noneother

Lone H. skriver:

du ringer da bare til skat og siger du er på su og er enlig forsørger, så retter de det Det gjorde jeg udover jeg ikke er enlig

Det ville damen ikke, selvom jeg forklarede at jeg aner brik om det.. og jeg venter ikke 30 minutter på at komme igennem igen!

Anmeld

7. marts 2011

LRJ

Noneother skriver:

Det ville damen ikke, selvom jeg forklarede at jeg aner brik om det.. og jeg venter ikke 30 minutter på at komme igennem igen!

Seriøst ?! fuck jeg var blevet hidsig, Jeg ringede der ud og sagde at jeg ikk Fattede en skid med det her forskudsopgørelse, og så sagde hun hva det var jeg skulle have hjælp til og så forklarede jeg hende at jeg er begyndt på su, og så var det ændret
men hun har nok ikk haft tid i dag hende du snakkede med
Men ved ikk hva man får som enlig desværre

Anmeld

7. marts 2011

Hansen97

Kigher http://www.youfuture.dk/artikel_arkiv/su_satser_2011_ungdoms_og_videregaaende

Anmeld

7. marts 2011

Noneother

112233 skriver:

Kigher http://www.youfuture.dk/artikel_arkiv/su_satser_2011_ungdoms_og_videregaaende

Taaaak

Så fandt jeg endelig ud af hvordan man gjorde.. tastet det ind, OG blev smidt af pga. travlhed!! Yes sir.

men godt jeg fik set det. Undrede mig over hvorfor jeg fik mindre udbetalt i år end sidste år  Det jo klart med et fradrag på ca. 600kr.  Døøh altså!

Anmeld

7. marts 2011

Noneother

Lone H. skriver:

Seriøst ?! fuck jeg var blevet hidsig, Jeg ringede der ud og sagde at jeg ikk Fattede en skid med det her forskudsopgørelse, og så sagde hun hva det var jeg skulle have hjælp til og så forklarede jeg hende at jeg er begyndt på su, og så var det ændret
men hun har nok ikk haft tid i dag hende du snakkede med
Men ved ikk hva man får som enlig desværre

Ja det er jo deres travleste dag idag, men nu var det altså først igår jeg fik set at den var helt gal med den forskudsopgørelse.. Øv!

Anmeld

7. marts 2011

LRJ

Noneother skriver:

Ja det er jo deres travleste dag idag, men nu var det altså først igår jeg fik set at den var helt gal med den forskudsopgørelse.. Øv!

Ej hvor øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.