Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Janni.

Hej piger

Håber der er nogen der kan fortælle mig om hvad der foregik med min krop i nat 

Vågner ved 00.30 tiden med en kraftig smerte i højre af lænden, intet i venstre side. Har en mega kvalme og sidenhen opkast 3 gange. Smerten i lænden er konstant og meget smertefuld. 

Jeg fryser rigtig meget (normalt har jeg det varmt næsten hele tiden). Jeg ryster over hele kroppen og kan slet ikke holde ud at der er noget der rører min mave  Men da jeg fryser så meget vælger jeg at tage noget tøj på og lægge mig under dynen, og fryser faktisk hele natten igennem. Bette mand er rigtig aktiv og sparker mere end han plejer. 

Kan det have været veer? Håber nogen kan fortælle mig hvad det var.. 

Lige nu er der ingen kvalme, lidt muren i lænden, men ikke mere end der er til at holde ud. Og bette mands aktivitets niveau er helt normalt igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Nanastep

Buito skriver:

Hej piger

Håber der er nogen der kan fortælle mig om hvad der foregik med min krop i nat 

Vågner ved 00.30 tiden med en kraftig smerte i højre af lænden, intet i venstre side. Har en mega kvalme og sidenhen opkast 3 gange. Smerten i lænden er konstant og meget smertefuld. 

Jeg fryser rigtig meget (normalt har jeg det varmt næsten hele tiden). Jeg ryster over hele kroppen og kan slet ikke holde ud at der er noget der rører min mave  Men da jeg fryser så meget vælger jeg at tage noget tøj på og lægge mig under dynen, og fryser faktisk hele natten igennem. Bette mand er rigtig aktiv og sparker mere end han plejer. 

Kan det have været veer? Håber nogen kan fortælle mig hvad det var.. 

Lige nu er der ingen kvalme, lidt muren i lænden, men ikke mere end der er til at holde ud. Og bette mands aktivitets niveau er helt normalt igen. 

kigger lige med, har oplevet det samme

Anmeld

7. marts 2011

Janni.

Nanastep skriver:

kigger lige med, har oplevet det samme

Jamen velkommen til  

Anmeld

7. marts 2011

Nanastep

Buito skriver:

Jamen velkommen til  

hehe mange taaak

Anmeld

7. marts 2011

Koen.

opper den lige søs

Anmeld

7. marts 2011

henh01

Jeg har ikke selv oplevet det, men ville da bare lige sende dig lidt ve støv.

Den murren du beskriver du har i lænden, kan sagtens være optakt til veer.

Anmeld

7. marts 2011

maria87

eller også er du blevet ramt af den influenza som er i omløb....

Anmeld

7. marts 2011

LRJ

Jeg begyndte at kaste op og fryse da mine veer kom med 3 mins mellemrum, og det med ondt i lændet kom efter 30 min med veer
Men prøv at ring og Snak med FG om det ? måske er det opstartsveer

Anmeld

7. marts 2011

Mette Nexø

Kunne godt lyde som da jeg fik veer, kastede en del op, den eneste forskel var at vandet gik og så kom det andet bagefter.

Anmeld

7. marts 2011

Janni.

Bette manden virker til at have rykket langt ned nu, så tænker måske at det kunne være mit bækken som gav sig kraftigt. Kommer der mere, så ringer jeg til FG og snakker med dem op det. 

Tak for svar piger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.