punkteret barnevognshjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

oo

TbCp skriver:

Argh ja det kan nok ikke undgåes så, synes jeg har hørt man kan få et eller andet at sprøjte ind i hjulene, så det ligesom bare bliver hårdt indeni, så det ikke kan punktere, men aner ikke hvad det hedder.

cement?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

cement?

Hah ja ... prøv det!

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Ajj er i punkteret??? I de 3 år vi havde vognen har den aldrig været punkteret... hvor træls!  Det var forhåbentlig ikke mens i var ude at gå med den...

Måske der skulle være sådan en fin reservehjulsholder under vognen

Da min mor og stedfar købte vogn til os, bestemte min stedfar at der skulle et ekstra hjul med, som jeg altid kan have liggende i varekurven, så det er nemt at skifte hvis jeg nu skulle punkture! Skøn tanke (eller også kan han ikke at skulle lappe hjul i tide og utide?)

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Da min mor og stedfar købte vogn til os, bestemte min stedfar at der skulle et ekstra hjul med, som jeg altid kan have liggende i varekurven, så det er nemt at skifte hvis jeg nu skulle punkture! Skøn tanke (eller også kan han ikke at skulle lappe hjul i tide og utide?)

Jamen det er da smart!!!! Det er da for træls at være ude på en lang tur i skoven eller lign, og det ene hjul så punkterer.

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Jamen det er da smart!!!! Det er da for træls at være ude på en lang tur i skoven eller lign, og det ene hjul så punkterer.

Ja jeg synes også det var vældig smart tænkt, og så endda af en mand... 

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Ja jeg synes også det var vældig smart tænkt, og så endda af en mand... 

Hehe

Anmeld

7. marts 2011

mama09

Tjuhl skriver:

altså hvad gør man så?

det er fuldkommen udelukket at Søren eller jeg reparere det

kan man gå ind til cykelhandleren og få ham til at fikse det eller skal man have fat i et helt nyt hjul???

cykel forhandler - han fiksede vores på 5 min!

Anmeld

7. marts 2011

oo

haha tak for alle jeres svar! det var vist bare blevet fladt (det er sikkert alt det frostvejr) og Søren kunne pumpe det fint nede på tankstationen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.