Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Znuzke skriver: Det må jeg da lige lure så. Jeg har googlet og kigget på kelkoo og pricerunner, og der kunne man ikke få dem i pink til en ordentlig pris.... Tak
Det må jeg da lige lure så. Jeg har googlet og kigget på kelkoo og pricerunner, og der kunne man ikke få dem i pink til en ordentlig pris....
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver: Nå har du også sådan en dame hjemme hos dig...
Nå har du også sådan en dame hjemme hos dig...
Ha ha - jeps. Hun fylder 5 om et par uger.....og christ hvor kan hun dog være striks....
Lone H. skriver: Hva med at købe en sort til hende og så det lyserøde silikone cover til ?
Hva med at købe en sort til hende og så det lyserøde silikone cover til ?
Hvad er nu det for et fremmedord du der kommer med??? Silikone-cover??? Silikone forbinder jeg med babser og bagværk, men da ikke med nintendoer
Er det et etui??
Znuzke skriver: Hvad er nu det for et fremmedord du der kommer med??? Silikone-cover??? Silikone forbinder jeg med babser og bagværk, men da ikke med nintendoer Er det et etui??
Lone H. skriver: Haha ja det er et etui, kan li finde et billede
Haha ja det er et etui, kan li finde et billede
Lone H. skriver: sådan en
sådan en
Se det var smart! Så er den jo også lidt beskyttet..... Hvor kan man købe dem henne???
Znuzke skriver: Se det var smart! Så er den jo også lidt beskyttet..... Hvor kan man købe dem henne???
Pink Dsi fåes på Bilka hjemmeside til 1199,-
Znuzke skriver: Er der nogen forskel på om den er købt i Danmark eller England?? Jeg har fundet en pink DSI til 1068 incl. levering fra UK
Er der nogen forskel på om den er købt i Danmark eller England??
Jeg har fundet en pink DSI til 1068 incl. levering fra UK
Citerer dig lige - an se du ikke er online
Den fåes på Bilkas hjemmeside til 1199,- i PINK!
DAs mor skriver: Citerer dig lige - an se du ikke er online Den fåes på Bilkas hjemmeside til 1199,- i PINK!
Tak Det havde jeg nu set, jeg vil jo bare ha' den BILLIGERE - jeg er en nærigrøv....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128