Hvis jeg ikke tager meget fejl så..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Anonym trådstarter

er denne test positiv???? Eller er det mig der ser syner.. Det er taget med mobiltelefon og et stykke fra, og man kan alligevel se stregen.. Den er godt nok ikke helt rød, men denne test ville blive betegnet som positiv ikke? 

Som i nok kan hører på det er det ikke særlig godt, og burde slet ikke være lige nu. Jeg har allerede en på snart 5 mdr, og det passer slet ikke ind lige nu.  

Syntes de p-piller svigter gang på gang, og har snart hørt om rigtig mange piger hvor de ikke har virket? 

Hvor er det bare øv lige nu altså.  Ved slet ikke hvad jeg skal stille op! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Her er et lidt tættere på..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

Mortilelias<3

jeg kan godt se den

Anmeld

7. marts 2011

mamax3

Anonym skriver:

er denne test positiv???? Eller er det mig der ser syner.. Det er taget med mobiltelefon og et stykke fra, og man kan alligevel se stregen.. Den er godt nok ikke helt rød, men denne test ville blive betegnet som positiv ikke? 

Som i nok kan hører på det er det ikke særlig godt, og burde slet ikke være lige nu. Jeg har allerede en på snart 5 mdr, og det passer slet ikke ind lige nu.  

Syntes de p-piller svigter gang på gang, og har snart hørt om rigtig mange piger hvor de ikke har virket? 

JO den er go nok...

Den er posetiv... 

Sender dig lige et trøste 

Anmeld

7. marts 2011

Rosa

Joe - jeg vil da sige at den er der... Æv, surt show når man nu ikke liiige var klar til en til  Jeg håber du enten bliver glad når du har vænnet dig til tanken, eller træffer en beslutning du bliver glad for 

Mvh

Rosa

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Jo den er da uden tvivl positiv....

Anmeld

7. marts 2011

pussepige

Jeg ser også 2 streger.. Så positiv..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

mamax3 skriver:

JO den er go nok...

Den er posetiv... 

Sender dig lige et trøste 

Tusind tak for trøste kram.. Lige hvad jeg har brug for!! 

Kan bare slet ikke overskue denne situation, og min kæreste kommer først hjem ved 16 tiden.. Puha der er mange timer til..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Joe - jeg vil da sige at den er der... Æv, surt show når man nu ikke liiige var klar til en til  Jeg håber du enten bliver glad når du har vænnet dig til tanken, eller træffer en beslutning du bliver glad for 

Mvh

Rosa

Ja, det er godt nok ret surt.. Men tak, jeg håber også jeg får træffet det valg der er bedst for os alle.. 

Anmeld

7. marts 2011

mamax3

Anonym skriver:

Har du brug for det så skriv til mig privat... og bare rolig sladre ik til nogen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.