Kønsscanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Jemion

Kønsscanning hos scanningsjordemoderen imorgen F*** jeg glæder mig såååå gevaldigt meget til at finde ud af om jeg gemmer på en prins eller prinsesse  Kan slet ikke vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Ellim

Spændende.. Så må du lige komme med en opdate!

Anmeld

7. marts 2011

Jemion

Skal jeg sørme nok  

Anmeld

7. marts 2011

Muffinmus

Kan SÅ godt huske det. Havde min dejlige søn i dagpleje og gik hele morgenen og glædede mig til at min mor kom så vi kunne komme afsted og se hvad maven gemte, tror min søn var 15 mdr der og jeg vidste der var store chgancer for at det var en pige med al den kvalme jeg havde haft den her gang i forhold til med min søn. Så et eller andet sted havde jeg nok tænkt at det ikke kunne være andetend en pige.

Og da vi endelig fnadt stedet for kom ind spurthe hun hvad jeg selv tænkte.

Sdagde til hende at hvis det var en dejlig dreng såskulle vi ikke shoppe ret meget fordi jeg jo hadve alt fra ham af. Men at hvis det blev en pige skulle vi på shoppetur bagefter.

Så siger hu, JAMEN,så du skal sørme ud og shoppe så:-)

Og det gjorde vi, men fordi jeg var bange for bare at tænke på hende i maven og glemme min lille dreng, så købte jeg sgu mere til ham end til hende den dag:-P

Pøj pøj med det, det er bare SÅ hyggeligt.

Anmeld

7. marts 2011

Kruse90

Jemion skriver:

Kønsscanning hos scanningsjordemoderen imorgen F*** jeg glæder mig såååå gevaldigt meget til at finde ud af om jeg gemmer på en prins eller prinsesse  Kan slet ikke vente...

Det bliver så dejligt at få et svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.