Kager til frisøren m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

twinboys

Dot D skriver:

De er bare blevet gode de kager Nu hjalp jeg dig med frisørtingene, så må du snart lære mig at lave de fine piger

Det kan du tro søde Dot ... Jeg er dig så taknemlig for at have hjulpet mig... så klart jeg kommer og hjælper dig en dag...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

twinboys

Mka skriver:

wow super seje kager

Takker

Anmeld

8. marts 2011

twinboys

Loa skriver:

Sig mig hvad pokker sker der......? Burde du ikke være amatør?? Altså, jeg får jo helt præstationsangst over at skulle igang......... 

Er jeg også men har jo to søde kagepiger der er søde at hjælpe mig...

Anmeld

8. marts 2011

twinboys

Dansker i England skriver:

Sikke fine de er - man bliver jo helt lækker sulten

De smagte også super godt...

Anmeld

8. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvad er det for en slags kage der er indeni? og hvordan laver i det? bare kort fortalt...

Ville gerne prøve en dag, når jeg alligevel går hjemme...

Anmeld

8. marts 2011

twinboys

Anasmor skriver:

ellers skal jeg nok hjælpe dig til vores hyggedag .. Og ja den blev super sød denne pige... er spændt på O & A´s kage ... you know what I mean

Smiler ja I to er klart mine bedste kagepiger, uden jer var jeg ikke kommet igang med kage trylleri...Så stor tak til jer...

Endnu en gang tak til dig  for hjælp til bilerne...  Selv om min ikke er så smuk som dine to...

Anmeld

8. marts 2011

twinboys

Mathias Villads skriver:

Hvad er det for en slags kage der er indeni? og hvordan laver i det? bare kort fortalt...

Ville gerne prøve en dag, når jeg alligevel går hjemme...

Chokoladekage med chokoladecreme

Anmeld

8. marts 2011

Anasmor

Smiler ja I to er klart mine bedste kagepiger, uden jer var jeg ikke kommet igang med kage trylleri...Så stor tak til jer...

Endnu en gang tak til dig  for hjælp til bilerne...  Selv om min ikke er så smuk som dine to...

Det var så lidt søde... er spændt på at se kagen med bilerne ... OG Oliver kunne se at det var Ronni Ræs FØR du var færdig... sååå.... helt skidt gik det jo ikke

Anmeld

8. marts 2011

Malene84

Super kreativitet

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Du er virkelig god til det med at modellere!!! Cool...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.