Aldersforskel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2011

Anonym trådstarter

Ved godt at man siger alderen intet betyder, men hvad tænker I ?

Jeg har set en mand der er 16 år ældre end mig et par gange, har ikke været sammen med ham, men finder ham meget interessant. Han tænder mig intellektuelt og også fysisk er han en rigtig flot og meget maskulin mand.

Men er 16 års forskel for meget, eller uden betydning. Nogen med erfaringer?

Mine søstre har sjovt nok også ældre mænd, 14 år ældre, så måske vi har en brist et sted.  

Nå, men kan ikke finde ud af om man skal lukke mens legen er god eller bare nyde det og se hvor jeg ender henne, ingen kan jo vide noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

-Sigrid-

Tja, min fyr er også "for gammel" til mig, og vi ELSKER det <3

Så jeg syntes du skal gå efter det, du får jo heller ikke problemer med familien på den konto

Anmeld

7. marts 2011

malenecl

Anonym skriver:

Jeg har set en mand der er 16 år ældre end mig et par gange, har ikek været sammen med ham, men finder ham meget interessant. Han tænder mig intellektuelt og også fysisk er han en rigtig flot og meget maskulin mand.

Mine søstre har sjovt nok også ældre mænd, 14 år ældre, så måske vi har en brist et sted.  

Nå, men kan ikke finde ud af om man skal lukke mens legen er god eller bare nyde det og se hvor jeg ender henne, ingen kan jo vide noget.

Altså, jeg siger; go for it . Man skal da bare prøve, det kan der vel ikke ske noget ved? . Min far er gift med en som er 23 og han er 50. Nogen finder det klamt, men de har det skide godt sammen, så er det vel det som tæller .

Anmeld

7. marts 2011

Anonym

hej jeg selv været sammen med en som var 19 år ældre end mig og vi fik et barn sammen, så jeg kan ikke se at det skulle være et problem bare man har det godt sammen så kan alt andet være lige meget det i hvertfald min holdning til det

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Go for it.... Kærlighed har ingen alder!  Måske vil der på et tidspunkt komme hvor i vil to vit forskellige ting pga jeres store aldersforskel, men så må i tage det til den tid også få snakket om det...

Knus og tillykke med kærligheden.... Og uhh i det her vejr kan man jo heller ikke blive andet end forelsket....

Anmeld

7. marts 2011

BellaCiinea

Det er da fint.

Min far er 18 år ældre end min mor.

De var hhv. 36 og 18 da de fik mig

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

Det er da helt ligegyldigt..  

Så som de andre skrive go for it!  

Anmeld

7. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har set en mand der er 16 år ældre end mig et par gange, har ikke været sammen med ham, men finder ham meget interessant. Han tænder mig intellektuelt og også fysisk er han en rigtig flot og meget maskulin mand.

hvor gammel er du?

Anmeld

7. marts 2011

DLM

tja jeg vil da i første omgang sige hvis i har det godt sammen hvorfor så ikke

men... så er jeg nok lidt dobbeltmoralsk. for hvis min søn kom hjem...eller datter (hvis jeg får sådan en engang)... med en der var 16 år ældre ville jeg nok liiiiige tage en snak med ham/hende. selvfølgelig kommer det an på hvor gamle de er, for på et tidspunkt har man jo ikke meget at skulle ha sagt som forældre mere.

Anmeld

7. marts 2011

bubba

Lad være med at tænke på, hvad andre tænker og synes, føl dig frem og følg dit hjerte.. :-)

Du er herre over din egen skæbne, det er det eneste råd jeg kan give dig.. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.