Fridag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

TbCp

Ihh altså sådan en fridag her er bare skøn!!!

Har både fået vasket tøj, ryddet op, og trænet... er igang med at se "The Notebook" og lige om 1/2 times tid tager vi et smut op i byen og spiser middagsmad inden møde i banken... og så skal Liva hentes tidligt.

Deeeejligt

Lige et enkelt billede af Flamenco-danserinden inden fastelavn i børnehaven i morges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

oo

WAUW! hun er fiiiiin! jeg glæder mig til at høre om Liva er gået Luttenamok på tønden

og tak for igår, det var viiiiildt hyggeligt, men scheize hvor var jeg træt bagefter. og Sol også! og Søren var lidt inde på, at vi kun skal have eet barn

(forresten, jeg er helt overbevist om, at jeg skylder dig penge for tøjet!!)

Anmeld

7. marts 2011

Karo

Hvor er hun dog bare fin En rigtig lille dame.

Det lyder vel nok dejligt med en fridag. Man glemmer helt det fantastiske ved fridage når man er på barsel.

Anmeld

7. marts 2011

Jules

Sikke meget man får nået 

Jeg har os været ret så effiktiv idag ...Smiler .... Wiiiih

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

WAUW! hun er fiiiiin! jeg glæder mig til at høre om Liva er gået Luttenamok på tønden

og tak for igår, det var viiiiildt hyggeligt, men scheize hvor var jeg træt bagefter. og Sol også! og Søren var lidt inde på, at vi kun skal have eet barn

(forresten, jeg er helt overbevist om, at jeg skylder dig penge for tøjet!!)

Jeg glæder mig også rigtig meget til at hente hende og høre hvordan det er gået

Jeg stod og småflæbede lidt nede i børnehavem da jeg så alle de udklædte unger... jeg bliver pinlig en mor!!!

Ja det var kanon hyggeligt!!! Jeg var også bare helt baldret i hovedet bagefter!... det bliver godt når det bliver lidt varmere, så kan vi være ude... så føles det som knap så meget larm

(jaemn det kan godt være.... jeg kan slet ikke huske hvad vi aftalte omkring tøjet)

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Karo skriver:

Hvor er hun dog bare fin En rigtig lille dame.

Det lyder vel nok dejligt med en fridag. Man glemmer helt det fantastiske ved fridage når man er på barsel.

Ja det er skønt, især når de kommer uventet

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Jules skriver:

Sikke meget man får nået 

Jeg har os været ret så effiktiv idag ...Smiler .... Wiiiih

Hehe ja det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.