hvor klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

A.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Anne

http://avisen.dk/lundin-skal-vaere-far_98974.aspx

Jeg har også skrevet om nyheden i dag.
Som du kan se i min artikel, så er elskerinden sur over, at Lundin har giftet sigen uden hun vidste af det. Hun følte sig forrådt, fordi hun havde troet hans hjerte bankede for hende...

Anmeld

8. oktober 2008

netdaddy

Er vel egentlig mere dumt end klamt!

Hun har jo hele tiden vidst at han var morder - hun har hele tiden vidst at ubeskyttet sex kan medføre børn!
Hvor dum er man så ikke når man indlader sig på sex med dømt morder, som man jo i bund og grund ikke vil have børn med?

Jeg plejer ikke at dømme folk, men jeg synes godt nok at hun har været dummere end det burde være tilladt at være!

Ja undskyld mig...

Anmeld

8. oktober 2008

pusling30

netdaddy skriver:

Hun har jo hele tiden vidst at han var morder - hun har hele tiden vidst at ubeskyttet sex kan medføre børn!
Hvor dum er man så ikke når man indlader sig på sex med dømt morder, som man jo i bund og grund ikke vil have børn med?

Jeg plejer ikke at dømme folk, men jeg synes godt nok at hun har været dummere end det burde være tilladt at være!

Ja undskyld mig...

Helt enig..

Anmeld

8. oktober 2008

A.

Anne skriver:

http://avisen.dk/lundin-skal-vaere-far_98974.aspx

Jeg har også skrevet om nyheden i dag.
Som du kan se i min artikel, så er elskerinden sur over, at Lundin har giftet sigen uden hun vidste af det. Hun følte sig forrådt, fordi hun havde troet hans hjerte bankede for hende...

ups:$

Anmeld

8. oktober 2008

lonemus

Tror I ikke bare det er en and? Jeg mener, det var jo hende der, igennem avisen, fandt ud af han havde giftet sig med en anden - og blev vist meget gal....tror I ikke bare hun vil have opmærksomhed fra hans - og medierens - side af...??

Tror ikke helt på historien, slet ikke når hun yderligere siger, at det er noget lort at have en far der hedder Lundin.
Syntes ikke rigtig historien har sammenhæng!

Blot min mening.

Lone

Anmeld

8. oktober 2008

quar20

Jeg har en fætter der sidder i fængsel og sidder inde under samme tag som Peter Lundin...! Min fætters kæreste er min bedste veninde og derved høre man jo en masse.. Min holdning til Peter Lundin's DAMER : Er man DUM nok til at besøge en sådan psykotisk mand, Må man ingen hjerneceller have tilbage..! Efter at have læst begge artikler tænker jeg... Har elskeren været DUM nok til at have sex med Peter Lundin må man tage følgerne af det.. Nogle bliver gravide trods P-Piller, og Forstår ikke hendes kommentar : Det er lidt noget lort. Jeg ved ikke hvor fedt det er at have en far der hedder Peter Lundin," siger hun til bt.dk Mærkelige mennesker...! Peter Lundin har jo samtidig heller ikke kun sex med kvinder...! Tænk lige på alle de sygdomme..! Nogle er simpelthen bare for DUMME til at gå frit i dette land... Bare min mening

Anmeld

8. oktober 2008

Balderson

Jeg tænker bare "Hvor dum har man lige lov til at være"

Jeg har intet til overs for de kvinder der tror de kan rede den psykopat...

Og den gravide må sku tag følger for sine handlinger...

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

netdaddy skriver:

Ja undskyld mig...

Helt enig... Føj føj

Anmeld

8. oktober 2008

Skovurt

Kan altså ikke rigtigt tage det alvorligt... som en anden også siger - mon ikke det er en and.

og.. han har jo da ændret navn (kan ikke huske det, men er det ikke Bjarne Skaunsborg eller sådan noget) - så Peter Lundin navnet kan hun vel bare undlade at fortælle til nogen ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.