Hjælp mig lige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Sismofytten

Hej!

Jeg søger en lilla spraymaling (mørk lilla), men aner ikke, hvor jeg skal finde den henne..

Ved du, hvor sådan en kan købes henne? Gerne både fysisk butik og på nettet.

Måske det er billigere at købe en spand maling, men det er kun en lille børnestol, der skal males. Så måske man ikke kan købe en lille nok mængde, og måske det er meget dyrere end sprayen.?

Sismofytten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Tina&Laura

Sismofytten skriver:

Hej!

Jeg søger en lilla spraymaling (mørk lilla), men aner ikke, hvor jeg skal finde den henne..

Måske det er billigere at købe en spand maling, men det er kun en lille børnestol, der skal males. Så måske man ikke kan købe en lille nok mængde, og måske det er meget dyrere end sprayen.?

Sismofytten

Stark, silvan osv har sådan noget i hvertfald.

Anmeld

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

Sismofytten skriver:

Hej!

Sismofytten

Ved en farvehandler kan man jo købe en farveprøve, der er ca en ½L. og det koster omkring 30-40 kr.

Anmeld

7. marts 2011

Maise86

I jem og fix har de :-)

Anmeld

7. marts 2011

Isabella_mor

Sismofytten skriver:

Hej!

Sismofytten

du kan jo bare gå i en farvehandel og bede om en farveprøve.. der skulle sikkert være nok maling til at male stolen. ellers går du bare i en anden farvehandel ogbeder om en farveprøve igen.. samme farve self...  det er gratist...

Anmeld

7. marts 2011

Sismofytten

Super!

Tak for svar. Jeg må vist hellere prøve det med farvehandlerne og farveprøver.

Jeg har nemlig været i alle tænkelige butikker, og kigge efter spray. Hverken Jem&Fix, Bauhaus, Silvan eller Bilka havde det. Silvan var det eneste sted, de havde en lilla. Men det var desværre en meget lys lilla, som jeg ikke ville have.

Sismofytten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.