Vil gerne sige tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Dinna88

Jeg er blot et opkald væk, det ved du godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Diana...

Læser dine tråde men er desværre mega dårlig til at få svare  men du har jo selv læst hvorfor og selv der har jeg ikke fået svaret dig endnu. MEN jeg tænker på dig. Og venter stadig på en telt tur i jeres gæste DP stald  

Anmeld

7. marts 2011

quar20

Diana... skriver:

Læser dine tråde men er desværre mega dårlig til at få svare  men du har jo selv læst hvorfor og selv der har jeg ikke fået svaret dig endnu. MEN jeg tænker på dig. Og venter stadig på en telt tur i jeres gæste DP stald  

hahah griner...!!

Den telttur må vi få fundet ud af

Anmeld

14. marts 2011

henh01

Hejsa. Hvordan har du det? Fik I talt ud? Tænker sådan på dig og håber alt er vel

Anmeld

14. marts 2011

twinboys

Jeg kan kun sige tak i lige måde...

Anmeld

14. marts 2011

quar20

Nå en lille update på det vel komme på et tidspunkt og har nu en KÆMPE MÆSSIG update som jeg vil skrive i en tråd for sig selv, for kan mærke det vidst blir en LAAAANG update..!! Vil begynde at skrive en update nu her..!! Så hold øje

Anmeld

14. marts 2011

Malene84

quar20 skriver:

Sige tak til alle jer som støtter mig og mine drenge i denne svære tid..

Sige tak til jer alle jer som skriver til mig og høre til mig jævnligt..

Sige tak fordi baby.dk er et sted hvor JEG føler mig tryg og kan komme ud med tanker og følelser..

Og til sidst TAK til JER ALLE fordi du/i læser med på mine tråde om alt mellem himmel og jord - ser billederne jeg lægger ind af mine drenge og syntes de er ligeså dejlige som jeg selv syntes...!!

TAK ALLE SAMMEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.