Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har boet to gange i Alanya, og det har været SÅ fantastisk... Kan klart anbefale Alanya/tyrkiet!.....
Der er super dejligt i Tyrkiet og Side er så hyggelig. Du skal bare være opmærksom på, at det er en lang bustur fra lufthavnen og til Side
Kender ikke så meget til Side, men har være i Alanya og Tyrkiet er bare et dejlig land at holde ferie i..
jeg ville helt klar anbefale MARMARIS
har selv været der 4 gange
Tyrkiet er et dejligt sted, Side, Alanya osv er bare ret lang tids kørsel fra lufthavnen.
Dog skal man ikek rejse derned i højsommeren med små børn, der er alt for varmt og ligger mellem 30-40 grader hver dag. Forår og efterår er klart det bedste for alle sådan et sted.
Side er faktisk et af de eneste steder jeg ikke har været, så ved ikke med det... men jeg har været i Tyrkiet 9 gange, og det er simpelthen bare ynglingsrejsemålet! Folk dernede er bare SÅ flinke..
Af alle de steder jeg har været vil jeg klart fremhæve Alanya
Hold jer i øvrigt fra Tyrkiet i Juli og August. -Ellers skal i virkelig være hardcore med hensyn til varme.
I 2008 var vi på ferie i Side, og vi boede på Hane family resort og det var SÅ lækkert, så det vil jeg helt klart anbefale
Så lang tids kørsel syns jeg nu heller ikk der er fra antalya lufthavn og så til Side. Mener at det tog 45 min ca.
tyrkiet er en rigtig dejlige ferie sted
jeg har varet på ferie i marmaris 7 år i træk
og der er jo meget at se i tyrkiet
feks. pamaluka(staves)
skildpadeøen
jomfrumariashus
så du kan godt glæde dig til du skal af sted
må jeg ikke godt komme med i din kuffert
malene
BabyAnno2011 skriver: I 2008 var vi på ferie i Side, og vi boede på Hane family resort og det var SÅ lækkert, så det vil jeg helt klart anbefale Så lang tids kørsel syns jeg nu heller ikk der er fra antalya lufthavn og så til Side. Mener at det tog 45 min ca.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128