tyrkiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

mamiolvi

Hej
vi overvejer at rejse til Tyrkiet til sommer, men jeg kender intet til Tyrkiet, jeg har rejst meget men aldrig til tyrkiet.. '
Vi har fundet et lækkert hotel i området Side, kender du det område? og er det ok....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg har boet to gange i Alanya, og det har været SÅ fantastisk... Kan klart anbefale Alanya/tyrkiet!.....

Anmeld

7. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er super dejligt i Tyrkiet og Side er så hyggelig. Du skal bare være opmærksom på, at det er en lang bustur fra lufthavnen og til Side

Anmeld

7. marts 2011

pussepige

Kender ikke så meget til Side, men har være i Alanya og Tyrkiet er bare et dejlig land at holde ferie i..

Anmeld

7. marts 2011

nvm

jeg ville helt klar anbefale MARMARIS

har selv været der 4 gange

Anmeld

7. marts 2011

Muffinmus

Tyrkiet er et dejligt sted, Side, Alanya osv er bare ret lang tids kørsel fra lufthavnen.

Dog skal man ikek rejse derned i højsommeren med små børn, der er alt for varmt og ligger mellem 30-40 grader hver dag. Forår og efterår er klart det bedste for alle sådan et sted.

Anmeld

7. marts 2011

Noneother

Side er faktisk et af de eneste steder jeg ikke har været, så ved ikke med det... men jeg har været i Tyrkiet 9 gange, og det er simpelthen bare ynglingsrejsemålet! Folk dernede er bare SÅ flinke..

Af alle de steder jeg har været vil jeg klart fremhæve Alanya

Hold jer i øvrigt fra Tyrkiet i Juli og August. -Ellers skal i virkelig være hardcore med hensyn til varme.

Anmeld

7. marts 2011

BabyAnno2012

I 2008 var vi på ferie i Side, og vi boede på Hane family resort og det var SÅ lækkert, så det vil jeg helt klart anbefale

Så lang tids kørsel syns jeg nu heller ikk der er fra antalya lufthavn og så til Side. Mener at det tog 45 min ca.

Anmeld

7. marts 2011

malenes

tyrkiet er en rigtig dejlige ferie sted

jeg har varet på ferie i marmaris 7 år i træk

og der er jo meget at se i tyrkiet

feks. pamaluka(staves)

skildpadeøen

jomfrumariashus

så du kan godt glæde dig til du skal af sted

må  jeg ikke godt komme med i din kuffert

malene

Anmeld

7. marts 2011

mamiolvi

BabyAnno2011 skriver:

I 2008 var vi på ferie i Side, og vi boede på Hane family resort og det var SÅ lækkert, så det vil jeg helt klart anbefale

Så lang tids kørsel syns jeg nu heller ikk der er fra antalya lufthavn og så til Side. Mener at det tog 45 min ca.

hvem har i rejst med???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.