jeg har en venninde der fik rigtig mange plukkeveer af at skændes med hendes kæreste. fordi hun sikkert blev enormt hidsig..
pas nu på dig selv.. tag det roligt.. baby kommer først om lang tid og det er nu i skal NYDE tiden inden... for i kommer ikke til at have det som i havde før.. ikke at det er negativt. men man får automatisk bare mindre tid til hinanden i starten. og det er vigtigt at i begge er der for hinanden og at man ikke stiller for høje krav til hinanden.
jeg tør æde min gamle hat at din kæreste glæder sig vildt til baby kommer.. men han ved det bare ikke.. det er jo ikke ham der går rundt med maven og mærker alt den liv du mærker.. han mærker måske engangimellem.. og det er højest sandsynligt at han ikke aner hvad der er ved at ske.. måske tænker han tankerne og forestiller sig hvordan det bliver. men han oplever sikkert ikke alle de følelser du har hver dag inde i dig når du tænker på baby og mærker et spark derinde fra.. det er helt magisk og smadder fantastisk. men det oplever din kæreste jo ikke.. kun når du fortæller om det.
jeg kunne ogs¨have nogle ture med min kæreste omkring en masse ting.. eks. hvad gør vi med børneværelse. hvorfor må jeg ikke købe lidt tøj til babyen når jeg nu ser noget jeg syntes er fint og som jeg gerne vil købe..mange af vores diskutioner handlede altid om det med at købe ting.. hvad var vigtigt osv..
han fattede først EFTER fødslen hvor mange stofbleer vi reelt havde brug for.. og han fandt først ud af efter fødslen hvor mange gange på en dag man kunne komme til at skifte tøj på poden når han havde gylpet på det han havde på i forvejen.. og vi vasker stort set kun stofbleer og babytøj.. det er helt åndssvagt..
men alt det der man kan komme op og skæntes om mht baby og graviditet. lad være med at ville have ham til at føle en masse ting hvis det er det.. han glæder sig.. han ved det bare ikke endnu fordi han ikke har fattet det..
det går altså først op for manden at han er blevet far når han har sin baby i armene... for kvinden går det op for en når hun har pisset på en pind og der er to streger.. (i de fleste tilfølge) og det kan være at det er det der er tilfældet hos jer...
khakuna matatta.. tag det roligt.. nyd tiden. og nyd at det er frorår og solen skinner. og at du får en sommerbaby og du skal nyde solen og det dejlige varme....
det skal nok blive fantastisk.. 
Anmeld