Jeg har lidt god tid her til formiddag 
Hvordan finder man egentlig nye veninder? Har boet her i byen i nogen år efterhånden, men har vist haft nok i min kæreste
Nu vil jeg pludselig gerne være lidt mere social, men aner ikke hvor man finder dem henne.. Skal i mødregruppe for første gang imorgen, så det er jeg da lidt spændt på, men ellers? Har også nogen super dejlige veninder, jeg har madklub med, men vi ses faktisk ikke rigtig ud over det, og jeg er også den eneste med børn
Skal lige tilføjes at jeg er en smule socialt handicappet, hvis jeg selv skal sige det.. Nogen gange aner jeg simpelthen ikke hvad jeg skal sige, er helt blank, og føler mig SÅ dum når jeg så endelig åbner munden.. Og pga min psykiske diagnose, så føler jeg mig altid lidt unormal i forhold til andre, selvom det er de færreste der ved, at jeg har diagnosen, eller overhovedet lægger mærke til det
Min kæreste sagde da vi lige lærte hinanden at kende, at han syntes jeg virkede pisse arrogant, men det er jeg ikke, jeg er faktisk bare lidt genert
Selv idag, hvis han har besøg af nogen af sine venner (som jeg jo så også har kendt i 4 år), så aner jeg ikke hvad jeg skal sige til dem, og tror også de synes jeg er en smule mystisk efterhånden, fordi jeg aldrig siger et pip 
Anmeld