panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

MorTilMalene

heej alle jer skønne damer..

vores lille pige har så meget arp og hun klør jo hul i skidtet.. og så gør det jo rigtig ondt.. men kan man så godt give panodil så hun kan få lov til at sove lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Bondepigen

MorTilMalene skriver:

vores lille pige har så meget arp og hun klør jo hul i skidtet.. og så gør det jo rigtig ondt.. men kan man så godt give panodil så hun kan få lov til at sove lidt..

Det SKAL du drøfte med lægen, så længe hun ikke er to år gammel... Så ring til lægen, så får du sikkert lov... God bedring til hende.

Anmeld

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

MorTilMalene skriver:

Hvordan behandler i arpen? For det lyder voldsomt og arp klør normalt ikke.

Anmeld

7. marts 2011

britt

vores datter havde også en overgang meget arp, men jeg smurgte hendes hovedbund ind i babyolie og masserede hovedbunden, lad olien virke lidt og ta så en luse/arp kam kan købes på apoteket og red så forsigtigt hovedbunden igennem og arpen vil følge med kammen. måske virker det også for dig held og lykke

Anmeld

7. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MorTilMalene skriver:

hvis det er så slemt, ville jeg kontakte SP eller lægen og få en snak... og under alle omstændigheder skal du snakke med lægen ang. panodil....

Anmeld

7. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ikke give panodil "bare på grund af det" og slet ikke når hun er så lille.

Behandler I hendes arp? Jeg puttede olie i håret når de skulle sove om aften og så vaskede jeg det ud om morgen. Det gjorde jeg i et par dage og så gik det hurtigt væk. Man skal desuden bruge en lille kam til, at redde dem med.

Arp klør ikke - så har du evt. haft hende til lægen?

Anmeld

7. marts 2011

MorTilMalene

Rose <3 skriver:

Hvordan behandler i arpen? For det lyder voldsomt og arp klør normalt ikke.

hun bliver i øjeblikket behandlet med noget der hedder hydrokordison salve og en shampoo der hedder nizoral..

og det er super meget slemt..

Anmeld

7. marts 2011

MorTilMalene

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville ikke give panodil "bare på grund af det" og slet ikke når hun er så lille.

Behandler I hendes arp? Jeg puttede olie i håret når de skulle sove om aften og så vaskede jeg det ud om morgen. Det gjorde jeg i et par dage og så gik det hurtigt væk. Man skal desuden bruge en lille kam til, at redde dem med.

Arp klør ikke - så har du evt. haft hende til lægen?

hun bliver behandlet på roskilde dermatologisk afd..

Anmeld

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

MorTilMalene skriver:

hun bliver i øjeblikket behandlet med noget der hedder hydrokordison salve og en shampoo der hedder nizoral..

og det er super meget slemt..

Prøv at massagere hendes hovedebund med en blød tandbørste med et par dårber olie på. Det løsner det rigtig meget, og bagefter kan du rede flagerne ud med en kam.

Fordelen ved denne metode frem for at bruge en tættekam først er, at med en tættekamen risikere du at lave rifter i hovedebunden.

Anmeld

7. marts 2011

MorTilMalene

Rose <3 skriver:

Prøv at massagere hendes hovedebund med en blød tandbørste med et par dårber olie på. Det løsner det rigtig meget, og bagefter kan du rede flagerne ud med en kam.

Fordelen ved denne metode frem for at bruge en tættekam først er, at med en tættekamen risikere du at lave rifter i hovedebunden.

jeg har fået pænt  afvide at jeg kun må bruge børste og ingen olie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.