Sidde selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

britt

Har en datter på 5 1/2 måned som kan sidde selv, synes bare det virker lidt tidligt, tænker på om hendes ryg er klar til det?

Hvornår sad jeres guldklumper selv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

<3

Deromkring, 4,5-5mdr sad han selv. Jamen hvis de ikke falder sammen i ryggen så er det jo fordi ryggen er stærk nok

Men vi ventede alligevel efter sp anvisning med at sætte ham i højstol

Anmeld

7. marts 2011

kamillapetersen91

britt skriver:

Har en datter på 5 1/2 måned som kan sidde selv, synes bare det virker lidt tidligt, tænker på om hendes ryg er klar til det?

Hvornår sad jeres guldklumper selv??

Min datter sad os selv da hun var 5 måneder. Men alting med måde når de ikke er ældre. Selvom jeg har fået afvide at når de kan det, så er de klar. Men herhjemme sidder hun ikke så længe af gangen endnu.

Anmeld

7. marts 2011

Alberts/

albert har også kunne sidde selv siden han var 5 mdr(: tror endelig det er meget normalt efterhånden,

men børn er ikke ens nogle hurtigere end andre(;

og hun ryggen ike falder sammen ja så er det fint for de små at sidde selv(;

Anmeld

7. marts 2011

MariaJ

Man anbefaler ikke at de sidder frit, før de selv kan sætte sig op. Det kommer normalt en del senere end at kunne sidde, når man bliver sat et sted. Jeg tror til gengæld godt du kan begynde at sætte hende i høj stol, hvis hun er ret i ryggen, når hun sidder. Min datter var lidt sen til at sidde. Jeg tror hun var over seks måneder, og omkring syv måneder før hun sad i høj stol.

Anmeld

7. marts 2011

britt

ok hun har siddet i høj stol i ca en måned mens hun får grød, men når hun er på legetæppet vil hun hellere sidde end ligge (har lagt puder omkring hende hvis hun skulle vælte) men hun sidder ikke mere end max 5 min af gangen.

Anmeld

7. marts 2011

Muffinmus

Egenligt er deres ryg ikke klar til det, så man skal holde det til et minimumsåde ikke får skæv ryg eller andet. Men lidt træning i ny oh næ er ok, bare man husker de skal ligge på maven resten af tiden så de kan få de gode kravle færdigheder:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.