Bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

oerbaek

danske bank og er meget utilfreds...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

-Sigrid-

112233 skriver:

Slet ingen der har Nykredit?? Vi overvejer at flytte til Nykredit så kan vi have både hus og bank ved de samme..

Har nykredit og er meget tilfreds   Mine forældre har haft det i 20 år, de er gode til at være der for kunderne, lave renter på hus- og bådlån, man kan komme ind anytime og ... det er simpelt, nemt og det FUNGERE 

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Jeg har danskebank og er fuld ud tilfreds 

Min mand har nordea og dem er han overhoved ikke tilfreds med. 

Anmeld

9. marts 2011

Anja&jesper

Vi har Nykredit og er mere end tilfreds  Vi har en super bankrådgiver og han er bare lige toppen at snakke med.

så der er ikke noget negativt der

Anmeld

9. marts 2011

mortilflere

Nordea erhvers afdeling , og håber vi bliver tilfredse nu vi har fået ny bank rådgiver den sidste ringede altid fredag efter middag kl 15 og spurte om noget kun vores revisor kunne svare på  , så kunne vi gå og bekymre os hele weekenden....

Vi har haft dem i 21 år.

For at ha et godt forhold med sin bnk skal man være ærlig , man skal bare ringe hvis man kan se denne mdr kommer man til at mangle penge FØR man gør det så er de meget nemmere at ha med at gøre

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

Carina1977 skriver:

Jeg har nordea og jeg er fuldt ud tilfreds med dem  

Haps! Erklærer mig helt enig her!

Og undrer mgi over, at SÅ mange er utilfredse med deres bank... Hvis jeg var det, ville jeg skifte.. 

Anmeld

9. marts 2011

sweet

112233 skriver:

Hvilken bank har I og er I tilfreds/ikke tilfreds??

nordea.. ikke tilfreds...

engang var de en god bank men skal da lige love for at det har de lavet om på...

Anmeld

9. marts 2011

Christina.78

Havde Danske Bank og var knap så tilfreds, som jeg er nu med min Sydbank som jeg er skiftet til..både mig og kæresten har haft vores dårlige erfainger med danske bank og derfor begge skiftet til sydbank som lever fuldt op til vores forvwentninger samt god rådgivning

Anmeld

9. marts 2011

Laura.

Jeg har Danske Bank og er meget tilfreds.

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

Haps! Erklærer mig helt enig her!

Og undrer mgi over, at SÅ mange er utilfredse med deres bank... Hvis jeg var det, ville jeg skifte.. 

Ja jeg ville godt nok også skifte bank, hvis jeg var utilfreds. Jeg synes man skal have tillid til sin bank og ikke have denne utilfredshed. Synes efterhånden at der er ret så mange banker at vælge imellem, så det må jo kunne lade sig gøre.

Det er jo selvfølgelig et problem, hvis man har stor gæld eller måske står i rki, så er det måske ikke sikkert, at en anden bank vil ha en. Det kunne jeg kun forestille mig....jeg ved det jo ikke

Jeg har haft nordea i over 20 år.....det fortæller også lidt om, hvor tilfreds jeg er  Åhh hvor lyder jeg monster-gammel nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.