Nyt Småfolksengetøj, forvasket efter 1 vask :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

sne190810

God formiddag ladies ..

Sagen er den at jeg her d. 21/1 købte 2 sæt sengetøj fra Småfolk. Et lilla baby, og et brunt til junior .. Det har så ligget indtil nu, og da jeg skulle vaske sengetøj her i weekenden tænkte jeg at jeg ville vaske det med, så jeg kunne begynde at bruge det.

Nu er problemet bare at det brune er blevet helt vildt grimt !  Looket er blevet helt slidt, farven er blevet næsten hvid  nogen steder (der hvor æblerne er i stoffet) og det ser bare enormt grimt, slidt og forvasket ud  Det lilla babysæt som jeg vaskede samtidig er der intet med, og det ser ud, som jeg ville mene det brune også skulle se ud, nemlig dejlig nyvasket, fint og klar til brug! MEGET MEGET mærkeligt ........

Jeg har stadig dankortkvitteringen og bonen, men kan jeg stadig gå ned med det og spørge? Kan ikke finde ud af om det er reklamation, eftersom det jo er noget tid siden jeg købte det ..  Samt jeg jo ikke har noget bevis på at det vitterligt ER første gang jeg har vasket det, og ikke har brugt det endnu.

Hvad ville du gøre i mit sted?

PFT

Syntes sgu bare at det er for dårligt, når man betaler 350 kr fæt sengetøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

otlitrom

Det er en reklamation, og du har fuld ret til at gå ind til dem g snakke med dem. Tag sengetøjet med, gerne begge sæt så de kan se forskellen. Og så bonnerne, så du har dokumentation på, hvornår det er købt.

Bare talt pænt med dem, ikke være sur Det er ikke noget værre end en tosset kunde, der slet ikke er til at tale med

Anmeld

7. marts 2011

sne190810

kitty skriver:

Det er en reklamation, og du har fuld ret til at gå ind til dem g snakke med dem. Tag sengetøjet med, gerne begge sæt så de kan se forskellen. Og så bonnerne, så du har dokumentation på, hvornår det er købt.

Bare talt pænt med dem, ikke være sur Det er ikke noget værre end en tosset kunde, der slet ikke er til at tale med

Okay.  Det var akkurat noget a'la det samme jeg havde i tankerne, at jeg ville gøre. Og jeg handler 'meget' nede i butikken, og hun plejer normalt at være ret flink ..

Jamen, har selv stået i en butik 3 år (Vero moda) så ved lige præcis hvordan jeg IKKE skal være..  Thank god, har godt ekspederet nogle madammer som var helt hen i vejret

Anmeld

7. marts 2011

otlitrom

sne190810 skriver:

Okay.  Det var akkurat noget a'la det samme jeg havde i tankerne, at jeg ville gøre. Og jeg handler 'meget' nede i butikken, og hun plejer normalt at være ret flink ..

Jamen, har selv stået i en butik 3 år (Vero moda) så ved lige præcis hvordan jeg IKKE skal være..  Thank god, har godt ekspederet nogle madammer som var helt hen i vejret

2 år i H&M har sat sine spor, haha.. Deraf den sidste kommentar. Sikke nogle sure løg der kan komme ind, og bare skælder og smælder, og egentlig prøver man at sige til dem "det kan jeg godt se, vent lige et øjeblik, så fikser jeg det lige"... Men de er bare SURE!

Prøv at snakke med hende. Jeg synes ikke det lyder OK i hvert fald! Og vis hun plejer at være flink, og ved hvem du er, så tror jeg ikke det bliver så svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.