Har i lagt mærke til:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

CiSo

Tillykke med det! Og tusind tak for dette fantastisk forårsvejr! Lige hvad vi alle har brug for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

lhn89

Stort tillykke med dagen! 

Anmeld

7. marts 2011

Enayia

Valle81 skriver:

hvor smukt vejret er i dag:0)

Simpelthen af den ene årsag - at jeg i dag fylde

30 år:0)

Kæmpe stort:0)

I dag sker der dog ingenting - jeg har valgt intet at holde - da alle vores surt optjenete småpenge skal gå til bryllup her den 19 marts.

Men blev fejret lidt i går - kl 0930 bankede det på døren og udenfor stod meget af familien og sang fødselsdagssang. Og de havde alt med - kafffe kage, boller,pålæg, duge osv. Så der blev dækket bord og spist lækker morgenmad:0)

Det var hyggeligt:0)

Håber i andre får en dejlig dag - om lidt viljeg tage til byen og shoppe lidt lækkert til mig selv:0)

Knus
Christina, nu 30 år

Tillykke! håber du får en vidunderlig dag!  

Anmeld

7. marts 2011

Enayia

Valle81 skriver:

hvor smukt vejret er i dag:0)

Simpelthen af den ene årsag - at jeg i dag fylde

30 år:0)

Kæmpe stort:0)

I dag sker der dog ingenting - jeg har valgt intet at holde - da alle vores surt optjenete småpenge skal gå til bryllup her den 19 marts.

Men blev fejret lidt i går - kl 0930 bankede det på døren og udenfor stod meget af familien og sang fødselsdagssang. Og de havde alt med - kafffe kage, boller,pålæg, duge osv. Så der blev dækket bord og spist lækker morgenmad:0)

Det var hyggeligt:0)

Håber i andre får en dejlig dag - om lidt viljeg tage til byen og shoppe lidt lækkert til mig selv:0)

Knus
Christina, nu 30 år

Tillykke! håber du får en vidunderlig dag!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.