solen er da lusket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

maimik

eller er jeg bare den eneste som syntes det?

her i weekenden har mikkel mus på 6mdr sovet ude i sin combi vogn... lørdag havde han det på som han plejer: body, sparkedragt, hue og sin strikket køredragt, og så i sin slee bee med megge dyner i, da mikkel vågnede var han virkelig våd han har virkelig svedt... hmmm søndag det samme undstaget køredragten e r byttet ud med en bluse istedet for igen en meget våd svedig dreng kom op... så nu har jeg en lille små forkølet dreng som hoster mon det er fordi jeg har givet ham for meget tøj på???

ved ikke om jeg bare tør at ligge ham i vognen bare med det har på og så sin hue? hva gør i andre?

dejllig at solen endelig titter frem og foråret er på vej..

knus maimik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

roenlund

når liam sover i sin voksi har han bare alm tøj hue og vanter... og så står han hvor det ikke trækker og han er rigeligt varm når han kommer op...

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Phuuuu ha ja, han har haft det alt alt for varmt, og det kan sagtens være skyld i han er blevet forkølet nu...

Forestil dig du selv skulle ligge pakket ind i alle de lag også sove i barnevognen??

Mathias sover i hans alm tøj, en foret flisjakke, hue og venter også selvfølgelig hans dyne... Han står i læ under vores overdækkede terasse, og er dejlig varm uden at svede når han kommer op....

Anmeld

7. marts 2011

Lone Jakobsen

jeg har ikke så meget læ, så her sover mine i flyverdragter. for trods solen har vinden været rimelig slem, og temp. lå lavt igår på kun +3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.