var det noget ala det samme som mit problem?
Nej ikke direkte, og så alligevel.
Jeg fik et brev fra dem om at jeg skyldte et beløb, og i første omgang stod der ikke noget om hvad det var. Så jeg ringede til dem, for at finde ud af hvad det handlede om. Det viste sig at det drejede sig om manglende betalt licens for nogle datoer et par år før. Problemet var bare at jeg boede (og bor) i udlandet, og derfor selvfølgelig ikke skal betale licens i Danmark. Jeg troede først at det drejede sig om en fejlregistrering, da jeg i sin tid meldte flytning til udlandet og afmelding af licens (havde heldigvis gemt al domkumentation), men det viste sig at det handlede om, at jeg på et tidspunkt havde brugt mit Dankort til at købe noget i en FONA foorretning, og de indberetter åbentbart alle køb til licensen uanset hvor køberen bor. Så sagen blev opklaret, beløbet slettet og jeg bruger aldrig mit dankort i FONA længere, men det tog sin tid, fordi de ikke kunne finde ud f hvordan fejlen/registreringen var sket. De var nu hjælpsomme nok, så vidt jeg husker, så jeg tror altså ikke du skal være nervøs, hvis du har dit på det tørre.
Anmeld